Full version: beställda frön
tribaltatto
Hej alla glada cool.gif
Någon som vet när fröna som man kan beställa här på odla kommer?
Jag är så såsugen blush.gif
Red Top
Jag förstod kanske inte frågan riktigt, men efter beställning brukar det inte dröja många dagar. De skickas ju med A-post.

Om du menar när de går att beställa, så har man ju kunnat göra det länge:

Fröerbjudande
DragonLady
Jag har fortfarande inte fått mina som jag beställde för snart en månad sedan nu, så direkt fort går det ju inte precis...
Fågelvägen
Jag har också väntat och undrat! Beställde den 12 januari.
Alba
Jag läste i en annan tråd att Odla väntade på vissa sorter och lev. sker då allt kommit.
Noak
Jag beställde frön tionde januari och de har fortfarande inte kommit...
Skönt att det inte bara är jag som väntar.
..
Farbror Blå
CITAT (tribaltatto @ 05-02-2009, 09:02) *
Hej alla glada cool.gif
Någon som vet när fröna som man kan beställa här på odla kommer?
Jag är så såsugen blush.gif



så fyndigt!!

Så sugen! SÅSUGEN=)
DragonLady
CITAT (Alba @ 05-02-2009, 12:50) *
Jag läste i en annan tråd att Odla väntade på vissa sorter och lev. sker då allt kommit.


Jo så kan det ju vara men varför skickar man ett erbjudande om fröer när det inte finns?
Då får de ju påpeka att fröerna inte kan levereras förrän då el. då.
Har det blivit förseningar i deras inleverans så får de väl meddela sina kunder om det isf.
Som det är nu har man ju ingen aning när de kommer, vänta en månad på fröer som man vill så tycker jag är för lång tid, tur att det inte var chili el. dyl. som skall sås tidigt.
Red Top
När jag kollade mina fröer, upptäckte jag att jag hade beställt i december. Alltså inte ur det nya sortimentet. Det tog bara ngr dagar. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon