Full version: Spam i brevlådan
Alba
Hur gick det med "spam i brevlådan" som finns under support. Länk

Sussie Flower drev ju detta vidare och jag är så nyfiken på hur det gick......fick du något mer besked ?

Jag har även ställt frågan under support men jag vet ju att många läser inte där så nu tar jag den även här under småprat.
Alba
Ingen som vet hur det gick ?
Sussie F-Flower
CITAT (Alba @ 16-02-2009, 12:41) *
Ingen som vet hur det gick ?



Hej Alba!
Jag har missat det här.. att du har frågat för några dagar sedan...

Det blev ju inte så mycket utav det hela efs alla trådarna togs bort ifrån odla.
Den där kvinnan (var det Cecilia hon hette...?) som var ansvarig för utredningen på Rikskrim hörde aldrig av sig heller, men jag fick reda på att hon varit bortrest.. och när trådarna på odla ändå försvann (fastän jag skrev och önskade i tråden att de skulle få stå kvar.. pm:ade dock aldrig Göran eller Ingemar om detta..) så då kände jag att då får det vara.
I nuläget så är det ju betydligt lugnare också, fast jag såg att förra eller om det var förrförra helgen så kom det massor med spam-inlägg, en i varje kategori.

De poliser som jag pratade med sa att det var "drog-erbjudandena" som var viktigast för dom.
(Smärtstillande läkemedel med olika morfiner och codeiner m.m.)

Det kändes bara som att jag hade lagt ned en väldans tid och engagemang på det hela, och jag fick så mycket respons från de polisenheter som jag pratade med. När det sedan ändå inte ledde till något blev jag så frustrerad...
Anledningen till att JAG blev så intensiv för att få bort skiten, var för att min son (nu 15) ofta sitter och läser roliga historier m.m. på odla, om jag gör något annat medans datorn är på.

Även om han ser "skit" på andra ställen så behövde han ju inte göra det hemma, vid våran egen dator, tyckte jag...
Alba
Det är just spammen med droger som jag reagerar på också.......men nog har det blivit mindre tycker jag också.

OK då vet jag hur det ligger till.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon