Full version: Long time no see!
Tosan
Hej på er go´vänner!
Har inte varit inne på evigheter, livet har varit rätt kaotiskt på många olika sätt och datorn har faktiskt fått vila en hel del. Förutom växtbeställningar då. Och fröer. Och lökar. Och... whistling.gif

Har hunnit med att både åka på drömsemestern till Orlando och skaffa fler familjemedlemmar, två pyttesmå vandrande pinnar.

Hur som helst, nu har jag dragit igång sådderna och saknaden efter er blev bara alldeles för stor smiley_small_hug.gif

Så, vad har hänt här då?
Biggan_
Hej Tosan! Välkommen tillbaka! Vi har också saknat dej här! kompiskram.gif
Aqvakul
Så kul att du är tillbaks, Tosan! smiley_small_hug.gif
Boxer
*vinkar*
Cathis
Hej Tosan vad kul att se dig igen smiley_small_hug.gif
Wilmer
smiley_small_hug.gif HURRAAA där är du! Berättade häromdagen om din goda tårta på jobbet. Har saknat dig jag med kompiskram.gif
Lars-Olof Arvids
Hej Tosan! kompiskram.gif
Roligt att se dig här igen! Det är full fart på sådderna här också. På min smått berömda tvättkorgskonstruktion i källaren gror ganska många sorters perenner, och i sovrumsfönstret sticker vildpelargoner och lila spikklubbor upp i varsin kruka.

Olle
Eva-Helene
ÄNTLIGEN! smiley_small_hug.gif yahoo.gif Du skulle bara veta så dumma dom har varit mot mig - vissa alltså - ja, lite vet du ju... Anklagat mig för att ha gjort både det ena och det andra mot dig! Klarade du dig undan alltför stora köldskador? giggle.gif whistling.gif
Sussie F-Flower
CITAT (Eva-Helene @ 16-02-2009, 23:48) *
ÄNTLIGEN! smiley_small_hug.gif yahoo.gif Du skulle bara veta så dumma dom har varit mot mig - vissa alltså - ja, lite vet du ju... Anklagat mig för att ha gjort både det ena och det andra mot dig! Klarade du dig undan alltför stora köldskador? giggle.gif whistling.gif



rotfl.gif Haha.. du är då för härlig E-H! -Äntligen fick jag kvällens första skratt! a0a.gif

Tosan: Välkommen tillbaka! smiley_small_hug.gif
Det var väldigt länge sedan jag såg din "eldsflammande" signaturbild, eller vad det heter.
Vet du, det var så länge sedan så att jag gick faktiskt in på din profilsida... och där stog det... september... ohmy.gif w00t.gif
Kan det stämma? Eller är det någon som har tagit bort dina inlägg... g.gif dunno.gif
Tosan
Åh så härligt att va tbx... Läste ikapp i "jag undrar"-tråden och höll på att få skratta ihjäl mig, här verkar allt va sig likt giggle.gif
Men det stämmer nog att jag var inne i september senast, har nog bara svarat på nåt PM sen dess.

Och vem i hela fridens dagar har lovat er att va elaka mot min Eva-Helene`??? nono.gif Så får man inte göra.

Kylan verkar tyvärr hålla i sig, -25,4 nu. Och självklart fick vi ju med oss kylan till Florida åxå, så vi höll evigt på att frysa ihjäl där några dagar. Men 5 baddagar fick vi iaf, varav den sista var alldeles underbart varm och solig.
Myosotis
Hej!! smiley_small_hug.gif Vad kul att se dig!! Trodde ju att det hade hänt dig nåt. När du läst ikapp meningslösa tråden kommer du att förstå varför vi kom fram till att Eva-Helene höll dig som gisslan i sin källare...
MariaS
Hej Tosan. Välkommen tillbaka smiley_small_hug.gif Du har missat årets händelse i meningslösa tråden och på grund av det, starten av svammeltråden rolleyes.gif
Sen har det hänt massor i alla andra forum med förstås. Jag kan lova dig, att du har maaaasssssor att läsa ikapp!
Red Top
Välkommen tillbaka! kompiskram.gif
Har saknat dina flammor yes.gif
Tosan
Oh jisses, ja jag får nog sätta mig nån sömnlös natt och kolla igenom meningslösa tråden sweatingbullets.gif Så småningom har jag väl hunnit ikapp... Kanske...
Myosotis
"Nån sömnlös natt"?! nono.gif Du ska göra det NU med detsamma!!! rtfm.gif Det är verkligen illa om du har tappat den meningslösa tråden!
MariaS
CITAT (Myosotis @ 17-02-2009, 10:25) *
"Nån sömnlös natt"?! nono.gif Du ska göra det NU med detsamma!!! rtfm.gif Det är verkligen illa om du har tappat den meningslösa tråden!

Kan ge dig ett tips.... Den är röd... tråden altså giggle.gif

Sen är det nog lika bra som Myosotis säger, börja ganska snart. Du har mer än 400 sidor att läsa ikapp....
Leia
Hej och välkommen tillbaka!
Känner igen det där med att ligga efter med läsningen... Eftersom jag inte är inne lika ofta längre har jag fullt upp med att läsa ikapp, så jag hinner sällan skriva istället.
Men det mesta är sig likt härinne! smile.gif
Farbror Blå
Heej Tosan=) kul att ses igen.

Precis som i Sahara....

vadå hajar ni inte?? okej okej...

Long time no sea
Alba
Hej Tosan......välkommen tillbaka.
Tosan
Åååh, ni är bara för härliga! smiley_small_hug.gif

Jo, jag ska försöka läsa ikapp så fort jag kan.

Just nu sitter jag och kollar på de som föder barn på egen hand... Helt otroligt, tänk om det hade gått så lätt som för kvinnan som nyss födde i en liten badpool...
Betty
Har saknat dig och dina flames, välkommen tillbaka Tosan! smiley_small_hug.gif
blomkronan
Hej...smile.gif
Irene_L


Välkommen tillbaks!!!

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon