Full version: Annica J?
Heda
Undrar bara om någon har "sett till" Annica J som mådde så dåligt i en tråd i mitten av januari? Tråden "heter" - Om någon kanske undrar... (vet inte hur man länkar till trådar)? Jag hoppas att något trevligt har hänt och inte något otrevligt?! sad.gif


//Heda
MariaS
Sista gången jag såg henne personligen, var strax före jul. Sen skrev hon ju här, att hon skulle på utflykt med kompisen till ullared. Sen är hon som bortblåst...
Myosotis
Jag ska mailas henne och fråga. Hoppas också att hon mår bra.
Aqvakul
CITAT (Myosotis @ 03-03-2009, 18:12) *
Jag ska mailas henne och fråga. Hoppas också att hon mår bra.

och hur mår du? dunno.gif
MariaS
CITAT (Aqvakul @ 03-03-2009, 18:23) *
och hur mår du? dunno.gif

Exakt!
Heda
Jag pm:ade henne precis innan jag skrev tråden. Nu har jag fått svar. Hon har haft det lite tufft med ont i ryggen och annat jobbigt. Dessutom krachade datorn för någon vecka sedan. Men det har i alla fall inte hänt "något otäckt"...puuh!

Vad har hänt med dig Myosotis?? Något tråkigt??

//Heda
MariaS
Kolla här
Myosotis
Har mailat till Annica och fått svar som hon sa att jag gärna fick citera här. Hon hälsar så mycket till er alla.

Citat:

"Får börja med att skriva att jag finns här....ännu...haft världens jobbigaste och varit mycket långt ner i skoskaften, snarare sagt skosulan. Läkare krånglar och jag har och har haft hemsk värk med ryggen igen. som om inte det räckte kraschade våran dator och allt försvann! Suck, alla mina bilder på mina blommande Huernior, ja allt. Ja mycket mer har hänt men jag skall ej ta upp det. Har försökt många gånger att gå in på forumet men våran dator låser sig hela tiden. Lyckades svara på ett pm från en tjej och det tog mig nästan 30 minuter att hitta, skiva och skicka. Men så fort jag går ut från sidan e allt som vanligt. har ni de problemen och?Men jag tänker på er alla och saknar våra samtal/skriverier. Har faktiskt skrivit in mig på facebook men ej kommit så långt.Hoppas allt bra med er alla och jag får väl hälsa via dig (hoppas detta e okej?) Har bara ej varit motiverad att ta itu med när datorn krånglar. Att bara sätta sig vid den gör livet surt och man blir ledsen för det den en gång var. Suck!
(...)
Jag skall se om min sambo kan kanske hjälpa mig och se om jag kan komma "åt" Odla...saknar det också att kunna skriva/prata av sig. Vi fick tyvärr omformatera allt och inte ens det hjälpte utan ordna helt nya hårddiskar då det hade fått ett "brott" så inget gick att rädda. Vi har något kvar på våran externa hårddisk men hur ofta e man förklok och sparar där när man har den----ALDRIG, men det skall det bli ändring på nu..."
Eva-Helene
Ojoj! Stackars Annica! Hoppas att det löser sig med datorn åtminstone - man har ju inte så mycket tålamod när man är "nere i skoskaften" kompiskram.gif trostar.gif
Eva i Höga
Ja, Annica, nu kan det nog bara bli bättre. Och så kommer våren och då blir man piggar och allt känns lite lättare! kram2.gif
Myosotis
Jag kan vidarebefordra era kommentarer till henne om ni vill.
ängsvädd
Ja gärna Myosotis - jag sänder Annica styrkekramar - tänker på henne.
Skruttis
Ja tack Myosotis.
Hälsa Annica J att jag sänder en tröstkram.
/Skruttis
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon