AliceW
Har en damm som jag funderar på att göra något större. Nästan alla fiskar har blivit uppätna, grodorna har dött och duken verkar ha några små hål, då den inte håller samma vattennivå som innan. Tycker det är ett bra läge att göra dammen större nu, men efter att ha sett vad duk kostar undrar jag om det finns något ställe som är mer prisvärt att handla på , eller har alla som säljer ungefär samma pris? Gummiduk ska det vara iallafall, har jag förstått, så det är väl lika bra att satsa på det. Tacksam för alla tips.
TobbeGarden
Jag handlar på www.vattenliv.nu bra priser och service . Mvh Tobbe
MayaLisa
CITAT (TobbeGarden @ 19-03-2009, 09:42) *
Jag handlar på www.vattenliv.nu bra priser och service . Mvh Tobbe

Håller med där.

(Men jag har själv köpt av en kompis, för inköpspris plus moms smile.gif)
AliceW
Verkligen en bra sida. Dammskolan var kanon! Tackar för tipset. Det blir dock en runda till Willab i Båstad imorgon, för att kolla in deras sortiment och få lite inspiration.
ankiironninge
jag gör som Tobbe vattenliv.nu
kör hem, bra växter tycker jag..
bra priser.. bra support
tycker annars det är dåligt utbud av vattenväxter på våra vanligaste växtaffärer..
kan ju finnas undantag..
men vilka är de??
embees
Om du inte har hunnit med en tripp till Willab ännu så är här en butik du bör kolla hos. Här köpte vi både dammduk och pump + alla tillbehör flera tusen kr billigare än nästbilligast.
ABC ZOO i Lomma; http://www.abczoo.se/index.htm
Ewa smålänska höglandet
CITAT (AliceW @ 18-03-2009, 20:30) *
Har en damm som jag funderar på att göra något större. Nästan alla fiskar har blivit uppätna, grodorna har dött och duken verkar ha några små hål, då den inte håller samma vattennivå som innan. Tycker det är ett bra läge att göra dammen större nu, men efter att ha sett vad duk kostar undrar jag om det finns något ställe som är mer prisvärt att handla på , eller har alla som säljer ungefär samma pris? Gummiduk ska det vara iallafall, har jag förstått, så det är väl lika bra att satsa på det. Tacksam för alla tips.

Jag handlar på www.dammtrivsel .se
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon