Sidor: 1, 2
Irene_L
Morris finns inte mer sad.gif .......Tyvärr så upptäckte veterinären att det var cancer i bukspottskörteln och en massa sammanväxningar.......Så han fick somna in.....
[attachment=32420:ledsen_13688970.jpg]
Wilmer
Men guud så sorgligt!! Oj vad ont det gör i själen! Sitta och gråta på jobbet... Jag har kollat tråden hela dagen för att se hur det skulle gå, hoppades det skulle gå jättebra ju -cry-.gif -cry-.gif Stackars stackars er trostar.gif
Alba
Åh Irene. Nu saknar jag ord.
Om det kan vara till minsta lilla tröst så har han det bra nu. Han fick en fantastisk kväll hos er igår.
Jag är så ledsen för er skull. Jag är så ledsen själv trots att jag aldrig träffat Morris men genom allt fint du berättat så känner jag honom ganska bra känns det som.

En stor tröstade kram till dig.
En stor kram till Morris som varit så speciell.



Boxer
NEJ!!!

smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
DragonLady
Mitt hjärta är med dig Irene -cry-.gif
Magdis
Nej nej nej! -cry-.gif Jag är så ledsen för er skull så det finns inte ord. Ta hand om varandra. Vila i frid Morris! -cry-.gif
Eva-Helene
Men fy så fruktansvärt! -cry-.gif Stackars stackars er som mist en så fin vän och familjemedlem! Min far och min bror dog båda av pancreas-cancer och jag såg hur smärtsam den är. Vilken lättnad ändå att Morris slipper lida mer! Sorgen är svår men den blir lättare att bära så småningom. trostar.gif
Red Top
trostar.gif
Chamomille
Näe sad.gif Nu gråter jag. Usch så sorgligt. Kramar på dig trostar.gif
Monaxe
Å vad tråkigt, tänker på er och skickar många många tröste kramar....
Kajsa i Arvika
Usch usch usch.. lider med er.. no.gif
Gunilla T
-cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif

Kram //Gunilla
Biggan_
Många varma tröstkramar till dej Irene och till din familj! Jag tänker på er och känner med er för jag vet hur ont det gör! trostar.gif
Så skönt att ni fick några extra timmar med Morris igår och det var säkert skönt för Morris att vara med familjen efter så lång tid på sjukhuset.

malin72
-cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif nä stackars er och stackars liten -cry-.gif

han slipper lida nu, men sorgen efter dom där som finns med en vart man än är och spåren man ser hemma och allt...vet precis hur det är crying.gif
trostar.gif trostar.gif smiley_small_hug.gif massor av kramar till dig Irene...så sorgligt smiley_small_hug.gif

nu är Morris i regnbågslandet
REGNBÅGSLANDET

112.jpg
Lady Hamilton
-cry-.gif vad tråkigt.......... trostar.gif men nu slipper han plågas mer. Nu får du glädjas åt och minnas de år ni fick tillsammans
Gillan
Jag saknar ord Irene! Jag önskade sååå för er skull att det skulle ha löst sig på nåt vis. Jag säger som Alba, jag fick aldrig förmånen att träffa Morris, men har ändå på nåt vis lärt känna honom genom alla dina berättelser.

Massor med styrkekramar från Dealer och mig trostar.gif kompiskram.gif

pejori
Usch vad ledsen jag blir när jag ser det här. -cry-.gif -cry-.gif
Det är bara ett och ett halvt år sedan, min tvååring gick bort efter att lever och och bukspottskörteln gav upp och det är tufft att förlora dom så unga. -cry-.gif -cry-.gif
Inte för att det hjälper, men du får massor av styrke och tröste smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Rosmarin
Nej men usch så hemskt. Jag känner ju varken dig eller Morris egentligen men jag vet hur ledsen man blir när man förlorar en kär och nära vän.

Men så bra mitt i allt detta hemska att det gick så pass fort i alla fall. Från det att du upptäckte att han mådde dåligt tills att han slapp att lida mera.

Ta hand om dig Irene, och tillåt dig själv att sörja din käre vän.

smiley_small_hug.gif trostar.gif
titti49zon6
Åh, så sorgligt Irene för dig och din familj men skönt för Morris att slippa lida
Jag gråter med er och skickar många styrkekramar smiley_small_hug.gif
Sussie F-Flower
Varma tröstekramar till Dig i Din stora sorg... trostar.gif -cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif

Till Morris:
Må ödets vindar bära Dig så att Du dansar bland stjärnorna...
Vila i frid, Lilla gubben...
Ingela i Segersberg
Jag tycker så synd om dej trostar.gif
blomkronan
NEJ! va tråkigt... -cry-.gif
Man önskar förstås att det inte är sant... no.gif
tyvärr så händer det saker omkring oss som vi bara inte vill vara med om.
Våra hundar är som våra barn!!! det är inget man vill mista, speciellt inte så ung...

trostar.gif smiley_small_hug.gif

Meriona
Usch nej, det var ju ledsamt. Hjälper inte med glada tillrop till tröst, det vet jag. Man måste få vara ledsen!

Mina tankar är med er! kompiskram.gif
Lars-Olof Arvids
Så sorgligt! Du får en stor, varm tröstekram. trostar.gif

Olle
zissi
Känner varmt med er den här fruktansvärt tunga dagen.
KRAM ZISSI smiley_small_hug.gif
Betty
Så ledsamt Irene trostar.gif Vet inga ord som skulle kunna trösta dig nu så jag skickar bara en stor varm smiley_small_hug.gif ...
Snöflinga
Känner med dig, usch så svårt och han var ju inte så gammal heller ... trostar.gif
Maggan H
Beklagar djupt, det är så smärtsamt, inga ord räcker till. -cry-.gif
Aqvakul
trostar.gif kompiskram.gif
Alphaville
Men fy så sorgligt... crying.gif Stackars Morris-vovven... no.gif

Många tröstekramar till dig och familjen trostar.gif

Alpha
Myosotis
trostar.gif
anne-li i olofstorp
smiley_small_hug.gif
Tänker på er!
Anne-Li
Motti
Fruktansvärt jobbigt när man måste låta en kär vän och följeslagare somna in sad.gif känner verkligen med dig.
När man skaffar en hund eller katt tror man ju att man ska få många härliga år tillsamans inte att det ska ta slut på en gång ! crying.gif


Mvh Motti
Krolliljan
trostar.gif Så sorgligt. Skickar en kram
*Stintan*
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Tröstekramar
Tänker på dig. Även när det känns tungt så vet du att han slipper lida mer.
Inga från Närke
Instämmer med alla de övriga som har skrivit.
Ta hand om er.
CillaM
Usch, vad hemskt och jag känner verkligen med er. Aldrig lätt at förlora någon eller ett husdjur. Men han har det bra nu, där han är. Kram på dig kram2.gif
HelenN
Jag har ju redan skrivit i din blogg, men vill även skriva här!
Har tänkt mycket på dig idag.....för jag vet ju hur det känns nu när syrrans 3 vovvar försvunnit på ett kort tag.....det finns ingen tröst liksom. Många kramar från mig Irene!
Cathis
Fy så fruktansvärt hemskt Irene. Många många smiley_small_hug.gif till dig. Jag har
tänkt mycket på dig och Morris dom senaste dagarna trostar.gif
Gillan
Tror inte att det känns ett dugg bättre idag, det kommer att ta ett tag innan dess. Först måste ni sörja och lära er att acceptera, sen måste ni lära er att minnnas Morris med glädje och fortsätta att prata om honom med all den inlevelse ni gjorde innan. Bara för att han inte finns mer så är han inte glömd. Det är viktigt att komma ihåg Irene. Viktigt för er och era närmaste. Berätta gärna för oss sånt som ni minns och kommer att tänka på. Det lenar själen en smula trostar.gif och vi lyssnar så gärna kompiskram.gif

Ni finns i våra tankar smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Nostalgia
Så sorgligt trostar.gif
Alba
CITAT (Gillan @ 27-03-2009, 07:39) *
Tror inte att det känns ett dugg bättre idag, det kommer att ta ett tag innan dess. Först måste ni sörja och lära er att acceptera, sen måste ni lära er att minnnas Morris med glädje och fortsätta att prata om honom med all den inlevelse ni gjorde innan. Bara för att han inte finns mer så är han inte glömd. Det är viktigt att komma ihåg Irene. Viktigt för er och era närmaste. Berätta gärna för oss sånt som ni minns och kommer att tänka på. Det lenar själen en smula trostar.gif och vi lyssnar så gärna kompiskram.gif

Ni finns i våra tankar smiley_small_hug.gif kompiskram.gif




Så fint du skriver Gillan.

Jag kan bara instämma.

Jag tänker på er Irene.
smiley_small_hug.gif
titti49zon6
Jag instämmer med Gillan och Alba
Kram smiley_small_hug.gif
Wilmer
smiley_small_hug.gif

En kram i dag med, från mig och småtussarna.
Anki på Öland
Så sorgligt det är när något sånt händer men så skönt för honom att slippa lida!
ANki
Irene_L
Tack för alla gulliga kommentarer, kramar, PM och gästboksinlägg! wub.gif Dom har betytt såååå mycket för mig! wub.gif
Morris var en underbar hund och nu får jag minnas alla härliga och roliga stunder vi har haft tillsamman! wub.gif sad.gif

[attachment=32445:ligger_i_gr_set.JPG]

Jag kommer åka på mässan imorgon lördag....jag känner att jag måste göra något annat!!
smiley_small_hug.gif till er alla!
Wilmer
Njut av mässan!!! smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Myosotis
Vilken vacker bild! Han var verkligen jättefin!
Alba
Åh så fin bild......underbara vackra Morris.

Jag blir så glad när jag läser att du ska åka på mässan. Så skönt för dig att få tänka på annat ett tag.
Ha en riktigt fin dag med alla goa odlaiter.
En stor tröstekram och en önskan om en riktigt härlig resa och en fin dag.

Chamomille
Ujj, vilken fin bild smile.gif

Kramar till dig wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon