Annzo
Hej!

Jag har tänkt att tatuera mig i höst och jag har själva grunden till min tatuering klar men jag har kört fast på en punkt. I tatueringen har jag tänkt att det bla ska finns med några blommor men jag kan inte hitta några blommor som liksom har "det" för mig, har googlat på alla möjliga varianter men inte hittat det jag vill ha. Finns det någon där ute som har en tatuering med blommotiv som kan tänka sig att lägga upp en bild eller två? Jag behöver inspiration!
*Ulrica*
Här är min "lilla" mage. Designen är min egen... blush.gif

[attachment=33153:magtatuering.jpg]
DragonLady
Har du kollat denna sida? finns en hel del här tummenupp.gif
http://www.tattoofinder.com/find_tattooDB.asp

.... har bara en liten blomma med ett hjärta o den e gammal, annars har jag nästan bara Drakar giggle.gif


Lycka till flirting.gif
Farbror Blå
CITAT (*Ulrica* @ 11-04-2009, 11:56) *
Här är min "lilla" mage. Designen är min egen... blush.gif

[attachment=33153:magtatuering.jpg]


Wow, cooling=)
Annzo
Riktigt snygg tatuering det där! Har lite funderingar på om man ska göra den egna i svart-vitt eller i färg. Känns lite tråkigt med bara svart och vitt men har samtidigt hört att färgtatueringarna bleknar fort om de sitter så att solen kan komma åt dem mycket?

CITAT (DragonLady @ 11-04-2009, 13:28) *
Har du kollat denna sida? finns en hel del här tummenupp.gif
http://www.tattoofinder.com/find_tattooDB.asp

.... har bara en liten blomma med ett hjärta o den e gammal, annars har jag nästan bara Drakar giggle.gif
Lycka till flirting.gif



Tack så mycket för webadressen, den var guld! Har hittat massa snygga kombinationer som jag inte tänkt på innan!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon