Full version: Susan Boyle
Piccante
Denna engelska kvinna som lever ensam med sin katt slog juryn med häpnad när hon ställde upp i Brittain got talent (Talang). http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY Susan Boyle kommer man nog få höra mer om tummenupp.gif
Ciczi
Ja herre jisses vilken röst den kvinnan har. Talang sitter ju verkligen på insidan.

Ciczi
Alba
Jag sitter bara och gapar.....fantastiskt......ett naturbarn......vilken röst.
Det är så härligt att se juryn som först gör miner och skrattar ut henne.....tji fick dom.





Ralf
Paul Potts amatörbakgrund blev ju ifrågasatt på goda grunder. Ska bli spännande att se vad denna kvinna har i sin bakgrund, men helt grön är hon ju inte... men iofs är det väl inget krav för att vara med i tävlingen.
Lady Hamilton
Spelar ingen roll bravo.gif "kärringen" kunde vrkligen SJUNGA! yes.gif

Netha
Gåshud! Jesses vilken röst. bravo.gif

Nu kommer hon att stylas om .... såg ju ut som lägst 70 åring
Också Ofelia
Ska bli väldigt spännande att följa henne. Vilken röst och vilken omedvetenhet och vilken ostylad utsida! Undras hur hon kommer att se ut med tiden? Det såg ut som om det var första gången hon gick i högklackat förresten...

Undras vad hon jobbat med? Nån här som hittat något i brittiska tidningar om henne?


Går programmet på svensk tv och när gick det i orginal? Oj, vad jag frågar...
Myosotis
CITAT (Netha @ 12-04-2009, 23:46) *
Nu kommer hon att stylas om ....

sad.gif Visst är det sorgligt!!! Det var ju så tydligt att de tyckte att hon sjöng bra trots att hon var sig själv! Men hon duger inte som hon är, hon ska göras om. ranting.gif
Också Ofelia
CITAT (Myosotis @ 14-04-2009, 10:10) *
sad.gif Visst är det sorgligt!!! Det var ju så tydligt att de tyckte att hon sjöng bra trots att hon var sig själv! Men hon duger inte som hon är, hon ska göras om. ranting.gif


På sätt och vis håller jag med dig. Ur det stora perspektivet vore det ju underbart om hon haft ett fantastiskt självförtroende och struntat i att hon inte är vacker(jo, det är hon inifrån men du vet vad jag menar). Som en motvikt mot alla "plastankor" med förstorade bröst och läppar.

Samtidigt så tror jag att den stackars människan varit mobbad och förtryckt under hela sitt liv(hon utstrålar det) och jag tror att hon verkligen skulle känna sig som en svan med lite styling hjälp. Vore ju roligt för henne att känna revanch även på utsidan.

Hoppas, hoppas hon får njuta av tillvaron och blomma ut såhär i medelåldern! Vilken saga.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon