Full version: Var är Åke?
Sassa
Hejsan!

Fanns det inte tidigare en figur som brukade härja här med signatur Åke K? Jag kommer ihåg en massa skojiga gräl och debatter. Konstgödslare. Minns jag fel eller är han kvar på det gamla forumet fortfarande?
Undrar Sassa smile.gif
Berith
Åke svarar säkert på detta! rolleyes.gif
Eva Swahn
Kanske kan "Gossen Ruda" ställa upp med liknande diskussioner tongue.gif
Sassa
Han kanske har bytt namn? biggrin.gif Och käkat Sepåfantabletter?
Är det inte lite väl lugnt?
Undrar Sassa blink.gif
Betty
Hej Sassa!
Man kan inte aktivt "vara kvar" på det gamla forumet, det är ju numera endast ett sökforum med gamla inlägg från "den gamla goda tiden"...
Jag hoppas som Berith att Åke K ska svara på din fundering!
Monique
Hag har också undrat över Åke, saknar hans bitska inlägg, grälsjuka attityd och hans underbara formuleringsfårmåga.

wacko.gif
Gossen Ruda
Mitt alter ego hälsar, bockar och tackar. Det blev så här när jag bytte ut brylkrämen mot förbryllarkräm. Hur underligt det än kan låta för den som sett mitt hårsvall. Eller avsaknaden.

Skämt åsido som frukthandaren sa, det har inte varit tillfälle till några animerade debatter här. En del av mina antagonister har inte följt med hit, saknar en del ekologiodlare. Själv är jag inte så pigg på debatter eftersom jag inte är förtjust i forumets utformning. Vissa saker är bättre, många sämre. Därför är jag inte inne så ofta, kanske bara en gång per dag.

Det har bara blåst upp lite på trädfronten men även det var bara en laber bris. Men det kanske skulle bli lite mer fart om jag försöker starta en Blå Korn Fan Club eller skriva en hyllningssång till Roundup. Men inte just nu.

Au Revoir
Monique
tongue.gif Hej Åke, tongue.gif

Välkommen tillbaka, hoppas du hittar något hett debattämne så vi andra kan få glädja oss åt din vassa penna. wub.gif
Eva i Skåne
Hej Åke!
Du ser att vi är många som saknat dig rolleyes.gif Jag hoppas vi får läsa många inlägg från dig i framtiden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon