anne
tongue.gif En liten bit sommar har dröjt sig kvar hos mig. Ta en titt om du vill.

Hälsar Anne
Almdalen
Härliga bilder, visst är det som om blommorna ger sitt yttersta för att behaga just när det är tid att ta in dem.
Mina fucsior får vänta någon vecka till, nu står de under tak på verandan.

Tack för att du delar med dig.
wub.gif
*Felix matte*
Tack för titten! wub.gif
Inte alls avuuundssssj...... Näääädå!!! rolleyes.gif
Eva St
Inte kan man väl tro att sommaren är slut när man ser dessa bilder det är bara om man tittar i almanackan man förstår att det börjar nalkas en annan årstid. Tackar för besöket i ditt album
Eva St
anne
rolleyes.gif Tur hade jag också, i natt har det varit minus fyra grader.
Det var värt allt kånkande igår.

Konstigt att man kan känna på sig när det är daxs.

Kramisar Anne
Gunvor Nilsson
Vilka fina blommor, Anne! Synd att du redan nåtts av farbror Frost - en hård man!
wacko.gif
Jag fastnade för den vita clematisen i ditt höstalbum - vet du vad den heter? Den skulle passa väldigt bra mot mitt brunsvarta hus!
tongue.gif Tack för titten!
/Gunvor
anne
CITAT (Gunvor Nilsson @ 06-10-2003, 08:12)
Jag fastnade för den vita clematisen i ditt höstalbum - vet du vad den heter? Den skulle passa väldigt bra mot mitt brunsvarta  hus!  

tongue.gif Hejsan Gunvor.
Den vita clematismen heter Alba någonting mera har varit och krattat fram skylten men ser inte mer än så.
Den är otrolig med sina jätte blommor, håller med, mot en mörkbakgrund gör den sig fint och den är inte svår att sköta heller.
H. Anne
estet
Jättefint Anne!
Det märks vilken skillnad det är i vårt avlånga land...
Inte ser det ut så där hemma hos mej, suck.
smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon