Sidor: 1, 2
Annki
Nu börjar jag känna mig handikappad på allvar. Alla skickar så jättetjusiga foton på sina odlingar och jag får inte ens visa upp mina misslyckanden. Vad ska jag skaffa för digitalkamera om jag är nybörjare? Kan ni ge mig några aktuella tips? Är inte miljonär, så jag vill ha några "budget-tips". Tack, tack./ Annki
Virgo
Hej,

jag har en digitalkamera, den 2-3 år gammal och helt värdelös om man vill ta bra bilder.

Funderar oxå på att köpa en vettig kamera. Ett måste är optisk zoom och att man kan ta närbilder på några centimeter. och max 2500:-

Jag tror att mellandags rea är en bra tidpunkt att köpa sig en digitalkamera
yla
jaghar en olympus c-120 2.0megapixel
suverän o enkel att jobba med
o kostar sisådär 2500
innan dess hade jag en liten pencam som kostade 1000
den va inte så bra men de blev bilder o ibland blev dom bra
man va tvungen o tänka mer på ljus o sånt
kolla min hemsida så sr du bilderna
dom suddigare e från den billigare kameran laugh.gif
jag tror att jag fick min nya o bättre i maj i år
hoppas att du hittar en som du får glädje av
jag släpar med mej min alltid alltid
KURT
Senaste radioprogrammet av P1 konsument handlade om digitalkameror

http://www.sr.se/p1/P1konsument/

Man får bla veta varför det ofta är digital zoom, trots att det inte är speciellt praktiskt eller bra..
Katrina
Man kan också gå in på Cyberphoto och jämföra kameror.

Bra site, tycker jag! smile.gif
Eva Swahn
Senaste numret av Råd och Rön handlade bl.a. om digitalkameror.
Lars
Håller med Katarina, Cyberphoto har en bra site, dessutom är dom ofta billigare och mycket trevliga. Har köpt flera kameror därifrån, funkat utmärkt.

/Lars
Annki