jenniepennie
En av kollegorna föreslog öronproppar, men sen tog det stopp biggrin.gif Nå'n som har idéer?
flower
Munkavle (om ngn tjatar för mycke), solbrillor (om man inte vill se personen), Spritflaska (om man vill fly en stund).

Hoppas dessa förslag tas med en nypa humor... blush.gif
pejori
CITAT (flower @ 13-06-2009, 15:11) *
Munkavle (om ngn tjatar för mycke), solbrillor (om man inte vill se personen), Spritflaska (om man vill fly en stund).

Hoppas dessa förslag tas med en nypa humor... blush.gif



giggle.gif giggle.gif Bra förslag.
MariaS
Självklart ska det också bifogas en påse Ahlgrens bilar med husvagnar....
jenniepennie
Bra förslag! Tack. Men den med bilar+husvagn fattade jag inte riktigt. Motivera please. Förutom att godis alltid är gott och kan vara en tröst...?

Telefon-lista med nödnummer kanske? 112, mammas nummer, några tjejjer på jobbets nummer...chefens nummer (hehe)
Stekpanna, att slå i huvvet på karln?
De har barn också så jag funderar på nå't slags checkar, typ: Min Sovmorgon, osv
Några biobiljetter...

Fler förslag?
Tobb
Det beror ju också på vilken busighetsnivå man vill lägga sig på wink.gif

Kan ju vara allt ifrån en bok med ICE-nummer till lite mer spännande saker, typ handklovar om någon av dem skulle bli lite vild... whist.gif
pejori
CITAT (Tobb @ 14-06-2009, 01:42) *
Det beror ju också på vilken busighetsnivå man vill lägga sig på wink.gif

/.../ typ handklovar om någon av dem skulle bli lite vild... whist.gif



Eller för att hålla någon hemma och vid spisen.... giggle.gif giggle.gif
MariaS
CITAT (jenniepennie @ 14-06-2009, 00:38) *
Bra förslag! Tack. Men den med bilar+husvagn fattade jag inte riktigt. Motivera please. Förutom att godis alltid är gott och kan vara en tröst...?

Äkta bil och husvagn kan ju vara lite dyrt att införskaffa i en nödutrustning. Ahlgrens bil och husvagn är väl mer symboliskt giggle.gif
Biggan_
Inte första hjälpen direkt, men ett gravidtest kanske? wink.gif
jenniepennie
Hahaha, ja! Jättebra svar alltihopa smile.gif Ska föreslå det för de andra. Tack.
Snöflinga

En bok om kärlekskonst kanske ... med illustrationer naughty.gif
Motti
Boken "Kamasutra" kanske !om kärlekens konst )tror den heter så naughty.gif Magnecyl o vasselin är ju bra också,och en regäl bakkavel med taggar på flirting.gif Och en bok som doktor Phil skrivit om äktenskapets upp och ner trostar.gif
Tobb
Eller kort och gott en gurka och vasselin... Eller kanske bara boken Utmaningen wink.gif (Designtorget)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon