sqrulan
Tyvärr så raderar jag! :crazy:Jag har ju inte frågat mina barn om lov, får jag visa deras bilder?
Meriona
Vackra ungdomar! Tur att de var rädda om sig så att de kom hem helskinnade! yahoo.gif
sqrulan
smiley_small_hug.gif Dom är ju fina för mej! Alla älskar väl sina barn, eller hur?
kram1.gif Tack Meronia, vilket fint namn du har!
Wilmer
Skönt också att de har jobb!
Meriona
CITAT (sqrulan @ 15-07-2009, 20:23) *
smiley_small_hug.gif Dom är ju fina för mej! Alla älskar väl sina barn, eller hur?
kram1.gif Tack Meronia, vilket fint namn du har!



Tack shy.gif .

Jo såklart älskar alla sina egna barn, och tur är väl det! laugh.gif

Din dotter sitter obehagligt nära kanten tycker jag, på sista bilden! ohmy.gif
sqrulan
flirting.gif Hon har alltid levt på gränsen av vad som är farligt och jag antar att det är det som har gjort henne stark. Som jag tidigare skrev så är jag stolt! Idag är hon en stark person.(tror jag)? Vem vet?
sqrulan
[attachment=38443:10875089skoter.jpg][attachment=38441:2882_737...237126_n.jpg][
attachment=38441:2882_737...237126_n.jpg]
Lite mera bilder på mina älsklingar!
andersen
Du borde säga till flickan att kliva ner från stenen, det ser farligt ut.
sqrulan
Hon överlevde faktiskt. Men det hon har upplevt är otroligt. Hon har simmat med hajar i Thailand.
Myosotis
CITAT (sqrulan @ 15-07-2009, 20:10) *
Tyvärr så raderar jag! :crazy:Jag har ju inte frågat mina barn om lov, får jag visa deras bilder?

smiley_small_hug.gif Tänkte faktiskt precis fråga dig om det. Själv skulle jag inte vilja att mina föräldrar eller någon annan la ut bilder på mig på nätet. Men jag förstår att du är stolt! Och härligt för dem att de känner sig uppskattade.
Meriona
Ja och jag hade ju mer än gärna sett de bilderna som nu är raderade längre ner i tråden... kram1.gif Men....såklart kanske det får vänta till annat tillfälle.... flirting.gif
Vi som hade turen att se de första bilderna kan ju iallafall vara nöjda!
Wilmer
Du får fråga dem! Jag har ju själv bilder på mig själv på nätet tex. så min mamma hade gärna fått lägga ut bilder på mig. Som ett exempel..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon