Biggan_
Upptäckte nyss att ingen blivit gratulerad på sin födelsedag, varken igår eller idag. Kanske är det så att Monica är på semester eller något annat och vi är bortskämda med att hon håller koll på födelsedagarna. Vi kan väl hjälpas åt så länge, tills Monica hör av sej, med att gratta! Eller vad tycker ni?

Grattis till gårdagens födelsedagsbarn den 15 juli:....och till dagens födelsedagsbarn, Grattis! blomma.gif

Wilmer
Jag har också noterat att Monica har ledigt giggle.gif trode hon var tillbaka när jag grattade Klura i går, men ser nu att den tråden var gammal.

GRATTIS till er alla som fyllt år den senaste tiden och i går och i dag blomma.gif
Myosotis
GRATTIS! blomma.gif

Jättebra initiativ, Biggan! Det är så snällt av Monica att hålla reda på allas födelsedagar alltid, man borde inte ta det för givet. smiley_small_hug.gif
Betty
rose.gif Grattis, grattis alla som fyllde år igår och alla ni som fyller år idag! rose.gif
Motti
Jag kan väl få gratta min gubbe i dag den 16 juli !han fyller 56 sos.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 17-07-2009, 00:34) *
Jag kan väl få gratta min gubbe i dag den 16 juli !han fyller 56 sos.gif


Så klart du får! Grattis Mottis gubbe! blomma.gif
....och grattis till er som har födelsedag i dag! blomma.gif


Myosotis
Grattis mollys matte, Anna W, farenstedt, Eva-Helene, aki, Klint och sweet lorrane! hbd.gif

Har vi missat gårdagens födelsedagsbarn? unsure.gif crying.gif Grattis i efterskott till er också!
Biggan_
Igår den 18 juli var det ingen som gratulerade, Så ett försenat Grattis till er! blomma.gif
....och Grattis till er som fyller år idag! blomma.gif


Chamomille
yaay.gif hbd.gif yaay.gif
Calypso_bulbosa

Ett stort grattis till allesammans! blomma.gif

Åsså en extra blomma till "Malingskäringa" Eva-Helene flirting.gif rose.gif
Wilmer
Grattis till vår alldeles egna meningslösa angel_not.gif Odla Eva-Helene smiley_small_hug.gif Hipp hipp hurraaaa och hoppas du får en mysko meningslös daaag yaay.gif

Grattis till alla er andra också yaay.gif yaay.gif yaay.gif
aanderss
grattis grattis
Lars-Olof Arvids
GRATTIS Eva-Helene och alla ni andra som fyller år! hbd.gif blomma.gif

[attachment=38650:Vallmo.jpg]

Olle
Betty
Grattis på er alla dagens födelsedagsbarn! blomma.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon