Full version: I give up!
Madicken
Nu har jag hållit på en god stund men ger upp nu! Jag vill ha min svarta bild på igelkotten som signaturbild i min signatur och sen en annan som "foto" på mej, men jag får det inte tat funka. Har suttit en lååång stund nu och jag kan sånt här men tydligen inte idag confused.gif

Jag har satt igelkotten som signaturbild, men den är ju min profilbild? Hjälp mej nån! crying.gif
Madicken
Nå, nu är "fotot" på rätt plats, men vart for min lilla igelkott? dunno.gif
Madicken
*dunkar huvudet i bordet* Nu e igelkotten tillbax, men på fel plats. Kräpp!
Cathis
Stackars dig Madicken. Vet inte vad du gör för fel tyvärr. Men kotten är söt tummenupp.gif
Madicken
^Kotten e en galen liten kotte som svär, den heter Kiroileva siili (=den svärande igelkotten) och är en tecknad serie som passar min barnsliga humor utmärkt tongue.gif Men jag vill ju inte ha den som profilbild utan som signaturbild, men får det inte att funka. Ska ta det en gång till nu då...
Cathis
Men du har lagt kotten som signaturbild. Vill du ha den i profilen får du lägga den som profilbild. Hm hoppas jag inte rörde till det nu...nä det måste stämma blink.gif är nog lite förvirrad jag
Madicken
Alltså g.gif Jag vill ha kotten nere i min ruta som signaturbild där det står "ÖB, odlingzon..." och en annan bild som profilbild. Men jag får dte inte att funka. Jag sätter kotten på "Ändra signaturbild" och då kommer kotten som min profilbild, alltså till vänster. Eller är det nåt språkligt jag inte hänger med i nu? Signaturbild måste ju vara den bild som ska komma under min signatur, eller? blink.gif
Cathis
Signaturbild är den bild som du har här jämte. Jag har alltså en liten hund. Profilbild då får du den i din profil. Signatur (himmel vilket kort minne jag har, var ju precis och kollade, tror det står så) är den bild du kan få under texten du skrivit. Hm skyll på mig om det är fel blink.gif

Edit: Stämmer, pust, alltså signatur är björnen hos mig
Madicken
Nu har jag min kotte på rätt plats, underst. Men kotten till vänster ska inte vara där och jag har satt in en bild på både "Personlig bild" och "ändra signaturbild" men ändå kom den inte dit. Nu får den nog vara där tills imorron innan jag försöker igen!
Cathis
Men du har ingen kotte till vänster flirting.gif så det har nog löst sig.
Madicken
Va? Men på min skärm har jag kotten till vänster oxå! På riktigt! Jag har refreshat flera ggr om, men kotten är där! Det spökar -fear-.gif
Wilmer
Nu kanske det blivit rätt?? Så söt kotte wub.gif
pejori
Vad jag kan se, har du kotte nedtill och älvor i profilbild... giggle.gif giggle.gif
Prova med att logga ut och sedan in igen, så ändrar det sig för dej.
pejori
Personlig bild är den vi ser när vi kollar din profil.
signaturbild är den du visar, när du skriver dina inlägg och den syns till vänster, som vi säger "profilbild" om.
Signatur är det du får skriva nedtill och där får du klistra in bildadressen för att få en bild där.

Blev det klarare för dej?
Madicken
Nu ser även jag det ni ser yahoo.gif

pejori: Ja, nu klarnade det. Men jag skulle nog kalla min älva för profilbild ändå. Den är ju där nu, får nog gräva fram den här tråden sen då jag ska ha den bytt yes.gif
pejori
CITAT (Madicken @ 22-07-2009, 00:31) *
Nu ser även jag det ni ser yahoo.gif

pejori: Ja, nu klarnade det. Men jag skulle nog kalla min älva för profilbild ändå. Den är ju där nu, får nog gräva fram den här tråden sen då jag ska ha den bytt yes.gif



tummenupp.gif tummenupp.gif Bra, nu har du kläm på det. kompiskram.gif
Meriona
Vilken galen kotte! blink.gif

Det gick ju bra tillslut! tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon