Full version: Tvättmaskiner
Pius
Vad har ni för tvättmaskiner?

Själv har jag två men är inte nöjd med någon av dem. Tar för lite tvätt, bara 2 omgångar sängkläder, inte ett dugg mer.

Skulle gärna vilja ha en stor som jag kan proppa i både sängkläder och handdukar på samma gång så jag slipper tvätta två gånger.

Och tillräckligt stor för överkast och mattor, med 4 långhåriga katter som hostar upp hårbollar titt som tätt så blir det mycket tvätt av allt möjligt.

Med snabbprogram för t-shirts och sånt som bara varit använda nån dag, de behövs knappast tvättas i 2 timmar.

Har ni förslag så fram med dem så jag kan hålla utkik på rea-annonser.

Pius, i tvagartagen
skogstroll
jag har en rysk (polsk?) tror jag tvättmaskin, den är rätt kass så jag ska köpa en ny när jag får råd. Har även problem med kalk så det blir fläckigt
Åsa, mälardalen zon 2
Har ingen tvättmaskin så jag tvättar hos mina föräldrar, och de har en Miele med skontrumma som funkar jättebra. Miele brukar kosta mer men så är det ju ofta bättre kvalité.
skogstroll
Indesit kommer jag ihåg att min maskin heter... fast den sjunger nog på sista versen. Funderar på att köpa en ny så småningom tips?
Rosmarin
Vår maskin är en Hoover. Det står: 1500 A+AA Vision HD på den. Den tvättar jättebra och den tar 9kg tvätt. Vi köpte den i våras. Vår gamla kollapsade plötsligt och allt vattnet rann ut på golvet... w00t.gif
Hoovern var ett visningsexemplar som hade en liten liten transportskada i metallhöljet, som inte alls påverkar inte funktionen. Men detta gjorde att den var kraftigt nersatt i pris! smile.gif
Myosotis
Köpte min på blocket för 1000:- för typ 8 år sen, den är hur bra som helst. Det kan löna sig att leta efter begagnad! Kommer inte ihåg vad den heter men den är toppmatad, det gillar jag.
takstigen
Vi köpte en ny för ca ett år sen på Karlssons en Hoover för 3000:-
Vi är jättenöjda med den
Och för ca en månad sen köpte vi en diskmaskin även den en Hoover hos karlssons för 3000:-
Vi är jättenöjda med den också
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon