Full version: Grattis Myostis!
Aqvakul
Stort Grattis Myosotis!

rose.gif blomma.gif hbd.gif blomma.gif rose.gif



*Ulrica*
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!



Kajsa i Arvika
blomma.gif Grattis! Grattis! blomma.gif
Lars-Olof Arvids
GRATTIS Myosotis! rose.gif blomma.gif hbd.gif blomma.gif smiley_small_hug.gif blomma.gif rose.gif

Olle
Chamomille
smiley_small_hug.gif blomma.gif yaay.gif hbd.gif smiley_small_hug.gif
CeciliaR
Grattis!! biggrin.gif yahoo.gif bravo.gif yaay.gif hbd.gif rose.gif
Wilmer
Grattis grattis yaay.gif Ha en superbra dag, en specialhälsning från lurvestussen Anton till sin napperska, han känner sig bara hedrad smiley_small_hug.gif
Alba
Grattis Myosotis.

Wilmer
Sådärja, måste ju gratta med bild smiley_small_hug.gif

grattis myo.jpg

pejori
Grattis på födelsedagen myosotis blomma.gif blomma.gif rose.gif yaay.gif
Johanna O
Grattis Myosotis blomma.gif
Fny
GRATTIS GRATTIS! yaay.gif hbd.gif rose.gif rose.gif rose.gif

ninnisky
GRATTIS på födelsedagen Myosotis! blomma.gif yaay.gif yaay.gif rose.gif hbd.gif
CillaM
Jättestora gratulationer på födelsedagen Myosotis! hbd.gif smiley_small_hug.gif Många kramar till räddaren i nöden för många djur. Katterna, speciellt Miro hälsar/Cilla
Meriona
GRATTIS MYOSOTIS! yahoo.gif yaay.gif yaay.gif hbd.gif blomma.gif smiley_small_hug.gif

Hoppas att hönsen uppvaktar dig riktigt ordentligt!!!!!!!!!!
blomkronan
yaay.gif GRATTIS MYOSTIS yaay.gif
Irene_L
Grattis Myosotis på födelsedagen!
[attachment=40188:grattis_ngel.gif]
Rosmarin
Grattis!!! blomma.gif blomma.gif blomma.gif
Cathis
Grattis Grattis Myosotis yaay.gif
TheLan
Gratulerar på födelsedagen (en dag för sent men bättre sent än aldrig ) blomma.gif hbd.gif yaay.gif yahoo.gif
Red Top


Grattis idag igen. Du firar väl i dagarna tre flirting.gif

Alexander-VG-zon3
stort grattis till dig hbd.gif yaay.gif smiley_small_hug.gif


(inte mitt klipp)

http://www.youtube.com/watch?v=rm-j21pWX30
Myosotis
Ååh! En alldeles egen tråd! blush.gif Vad ni är gulliga!! smiley_small_hug.gif Tack så mycket för alla gratulationer och vackra bilder! Och råttfilmen! wub.gif Så söt.

Jag hade en underbar dag utan tid att titta in här, mina föräldrar och jag åkte till Bosjökloster där vi faktiskt aldrig hade varit fast det ligger så nära. Mycket vackra byggnader, trädgårdsanläggningar och en tusenårig ek. Och söta getter som man kunde klappa.
På kvällen åt vi en pizza på en restaurang.
Eva-Helene
Oj... GRATTIS Myosotis! hbd.gif blomma.gif F´låt att det kom en dag försent - jag hade inte heller tid att titta in här igår (fast jag inte fyllde år) biggrin.gif
Myosotis
CITAT (Eva-Helene @ 12-08-2009, 20:53) *
Oj... GRATTIS Myosotis! hbd.gif blomma.gif F´låt att det kom en dag försent - jag hade inte heller tid att titta in här igår (fast jag inte fyllde år) biggrin.gif

Men det gjorde din katt - grattis i efterskott, Lilja! yaay.gif
Myosotis
Lite bilder från utflykten:


Klosterkyrkan


Tusenårig ek










Konstig växt, har aldrig sett en sån tidigare. Såg på håll ut som en Clematis, men hade såna här konstiga frukter. Vad heter den?




Självklart blev jag uppvaktad av hönsen också. Den stora svarta har på tre dagar värpt dessa tre ägg på 105, 62 resp. 16 gramm! ohmy.gif



Meriona
Vilken spännande utflykt du varit på Myo, nu blev jag avundsjuk! smile.gif Geten är såklart sötast, jag vill så gärna ha getter om jag vinner på lotto!
Wilmer
Härligt väder på fin utflykt. Geten sötast, stockrosen moahahaaaaa sådana har jag köpt flera samt frösått, men sniglarna äter dem i parti och minut så det blir inget av dem. Tycker de är döläckra.
Orkidétjuven
HAPPY BIRTHDAY!!!!

Verkar som du redan haft en toppendag så jag behöver ju knappast önska det nu biggrin.gif
Många fina bilder smile.gif


Hälsningar hela vägen från ett vårigt Nya Zeeland.
Myosotis
Tack! Det var en vacker blomma!

CITAT (Meriona @ 12-08-2009, 22:25) *
Vilken spännande utflykt du varit på Myo, nu blev jag avundsjuk! smile.gif Geten är såklart sötast, jag vill så gärna ha getter om jag vinner på lotto!

När du kommer och hälsar på kan vi åka dit!
Visst är getter söta, det vill jag också ha när jag blir stor.


Wilmer, kan du inte dressera marsvinen så de jagar sniglar? Jag tycker också att stockrosen är fantastiskt vacker, här vill de inte bo. I år är det faktiskt en som blommar för en gångs skull, fast den är inte svart. Men jag har sått svarta, kunde inte behärska mig.
Meriona
CITAT (Myosotis @ 13-08-2009, 10:02) *
När du kommer och hälsar på kan vi åka dit!


Hemskt gärna! smiley_small_hug.gif
aanderss
grattis
Red Top
Tredje dagen, tredje gången gillt flirting.gif


Grattis igen

Myosotis
Tack! wub.gif




Har aldrig fyllt år i tre dagar förut! Är det alltid så när man blir gammal? För att tiden går ju så snabbt när man är gammal, så för att man ska hinna märka att man fyller måste man göra det i tre dagar... g.gif
Red Top
rotfl.gif Så kan det nog vara. rotfl.gif

Jag tyckte mest att du var värd tre dagars firande.

Biggan_
CITAT (Red Top @ 14-08-2009, 09:48) *
Jag tyckte mest att du var värd tre dagars firande.



...eller fyra! yes.gif

Ett mycket sent GRATTIS från mej med!
blomma.gif smiley_small_hug.gif blomma.gif smiley_small_hug.gif blomma.gif
ängsvädd
Grattis i efterskott Myosotis rose.gif blomma.gif smiley_small_hug.gif
Sussie F-Flower
Oj då!!! Fjärde Dagen gillt! laugh.gif
Jag tror jag har missat DIN födelsedag.... blush.gif

Ett JÄTTEGRATTIS i alla fall och en försenad FödelsedagsKRAM till Dig!!!

Meriona
Hihi detta kanske blir en ny långtråd! Gratta Myo till nästa år! w00t.gif

Grattis lilla pippi-tokan! bravo.gif
Myosotis
thanks.gif thanks.gif

CITAT (Meriona @ 14-08-2009, 23:03) *
Hihi detta kanske blir en ny långtråd!

giggle.gif Ja det verkar så...
Wilmer
Meriona hade lite svårt att gå på min gräsmatta nyss, hon uppskattade inte invånarna (de bruna korvarna). Släpper jag ut Anton fastnar de nog i allafall i pälsen -fear-.gif Fast innan det hinner han nog drunkna i det här vädret. Och du hbd.gif igen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon