Full version: Pisshumör!
Kvisten
Skulle njuta av den sista semveckan och bara mysa och plocka lite!

Då kommer gubben hem och har köpt en ny tv. Jättekul!

Det är bara det att vi måsta mublera om i typ halva vardagsrummet och hämta kärra och köra till skroten med bokhyllan.

Men det är ju lungt tycker gubben tv:n kommer ju inte för än på fredag!!! 2 dagar på oss och i morgon skulle vi ju vara i stugan så alltså blir det bara en dag kvar. Jag känner mig som ett åskmoln som snart bryter ut i storm. Kaboooom. Men det är väll de kvinliga hormomnerna. devil.gif

Pussar å kramar från mig! -cry-.gif

Fny
trostar.gif
Tobb
Kram på dig smile.gif

Är nog inte så mycket hormoner som att båda diskutera inköp... blush.gif
tepa
Pisshumör ? Jag skulle bli själaglad om min gubbe skulle kom hem med en ny TV. Vi har projector-tv, som börjar bli något år, och lampan har gått sina timmar för länge sen...Den har gått tre gånger timmarna, som utlovades. Nästan så man håller andan när man sätter på tv. Ska den funka idag ännu?

Hälsn Tepa
Meriona
Mitt förslag är att lämna gubben tillsammans med bokhyllan, på skroten....

TVn kan du lämna tillbaka, det brukar vara ångervecka på sånt. Vips har du gott om plats att ställa dit nåt annat trevligt istället....

devil.gif devil.gif devil.gif
Rosmarin
CITAT (Meriona @ 11-08-2009, 20:04) *
Mitt förslag är att lämna gubben tillsammans med bokhyllan, på skroten....

TVn kan du lämna tillbaka, det brukar vara ångervecka på sånt. Vips har du gott om plats att ställa dit nåt annat trevligt istället....

devil.gif devil.gif devil.gif


a0a.gif a0a.gif a0a.gif
TheLan
Ja som en massa härliga blommor eller en ny gubbe kanske? dom pryder alltid sin plats i vardagsrummet devil.gif wink.gif
skogstroll
vi var utan tv flera veckor förra året när den gamla avled av ett blixtnedslag. Man överlever utan!!! yes.gif
tepa
Hej

Nej, det gör man inte........


Hälsn Tepa
skogstroll
prova så ska du se hur mycket man får gjort smile.gif
Chamomille
Man överlever smile.gif

CITAT (Chamomille @ 12-08-2009, 10:33) *
Man överlever smile.gif

Och dessutom får man en chans att prata med sambon whistling.gif
Chamomille
Nu var jehovas här och knackade på dörren och sambon öppnade i bara mässingen rotfl.gif
Läser du bibeln varje morgon frågade dom...
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 12-08-2009, 10:28) *

Öppna inte dörren om det knackar...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon