andersen
mapp
blomkronan
giggle.gif var får man en sån idé ifrån.... tummenupp.gif
MariaS
duh.gif JÖSSES! no.gif
andersen
Man kan ju fråga sig om mappen är låst,eller om det går att byta namn på den? för vem vill köpa en mapp med namnet ny mapp?
MariaS
CITAT (andersen @ 14-08-2009, 15:09) *
Man kan ju fråga sig om mappen är låst,eller om det går att byta namn på den? för vem vill köpa en mapp med namnet ny mapp?

a0a.gif rotfl.gif a0a.gif rotfl.gif a0a.gif rotfl.gif
Alba
Det är säker någon som fyller år och nu har kompisarna fått en ide`
RibesRubusVitis
Gammal grej; för många år sedan erbjöd en tysk Mac-ägare medlemmarna på ett Mac-forum en helt ny, oanvänd mapp...
Berith
CITAT (andersen @ 14-08-2009, 15:02) *

Äsch, jag var försent ute slap.gif den var redan såld!
Alba
CITAT (Berith @ 14-08-2009, 16:39) *
Äsch, jag var försent ute slap.gif den var redan såld!


Men visst är det typiskt när man hittar något man verkligen vill ha. -cry-.gif Jag förstår att det var den gula färgen som tilltalade dig. naughty.gif giggle.gif
Berith
CITAT (Alba @ 14-08-2009, 17:58) *
Men visst är det typiskt när man hittar något man verkligen vill ha. -cry-.gif Jag förstår att det var den gula färgen som tilltalade dig. naughty.gif giggle.gif

Jag hann inte ens se den, och var den gul kvittar det. Såna har jag massor sen tidigare. 000.gif
Alba
CITAT (Berith @ 14-08-2009, 19:37) *
Jag hann inte ens se den, och var den gul kvittar det. Såna har jag massor sen tidigare. 000.gif


Jag förstår det. När man är samlare vill man ju ha någon som ser annorlunda ut. flirting.gif
Berith
CITAT (Alba @ 15-08-2009, 09:07) *
Jag förstår det. När man är samlare vill man ju ha någon som ser annorlunda ut. flirting.gif

Precis! yes.gif Och inte fick vi veta om den var tom heller.

Eller det kanske hade varit roligare med en fylld...? g.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon