Full version: Hösten är här...
silos

Hösten.jpg

Ja,nu är hösten här och det tycker jag mycket om!Det är lättare att gå ut på långpromenader med mina kära fyrbenta vänner,eftersom luften blir kyligare.

Jag har fortfarande 4 vovvar och de är mina allra bästa vänner,alltid trogna så fulla av kärlek! wub.gif

Igår plockade jag en massa äpplen,päron och gula plommon Från "min" rabatt tog jag upp potatisar och det blev en hel kastrull och jag gav allt till min granne,en äldre dam och hon blev mycket glad!
Det finns mera potatis att plocka,men jag låter dessa vara kvar i rabatten ett tag till.

På min balkong blommar pelargonerna som aldrig förr! rose.gif

Senare idag skall jag plocka fall äpplen från en granne,goa gula äpplen och det skall bli äppelmos av all äppel.

Svampar kanske går jag och plocka...

Så hösten älskar jag verkligen! wub.gif


Jag önskar er alla en härlig första dag i denna Sempember smiley_small_hug.gif

stennie
Underbart Silos!!!! det samma.....blomma.gif
silos
CITAT (stennie @ 01-09-2009, 08:53) *
Underbart Silos!!!! det samma.....blomma.gif



Och så kan jag med gott samvete vara hemma och arbeta med att skapa mina dockor,då regnet öser på!
Alba
Jag önskar dig en riktigt fin höst med många mysiga stunder i ditt skapande.

Så fin tavla....jag antar att du målat den.
Aqvakul
Tack för en fin hösthälsning, Silos! kompiskram.gif
takstigen
Höst????????? Här har varit idag 26 gr o SOOOOL
Gudrun i Göteborg
Tack Silos! Jag håller med dig - hösten är härlig. Den bästa årstiden om man inte tänker på att den följs av vintern med mörker och råkyla.
Aqvakul
CITAT (Gudrun i Göteborg @ 01-09-2009, 19:32) *
Tack Silos! Jag håller med dig - hösten är härlig. Den bästa årstiden om man inte tänker på att den följs av vintern med mörker och råkyla.

yes.gif
silos
CITAT (Alba @ 01-09-2009, 11:59) *
Jag önskar dig en riktigt fin höst med många mysiga stunder i ditt skapande.

Så fin tavla....jag antar att du målat den.


Tack goadig! Ja,jag har ritat bilden,det finns mera bilder i min album.Igårkväll sydde jag på en ny docka och idag kommer jag att göra henne färdig.

CITAT (Aqvakul @ 01-09-2009, 12:37) *
Tack för en fin hösthälsning, Silos! kompiskram.gif


Vassegood! smile.gif

CITAT (takstigen @ 01-09-2009, 19:30) *
Höst????????? Här har varit idag 26 gr o SOOOOL



Igår var det soligt här med,men idag regnar det.Jag har läst att denna månad kommer att bli mycket varm!

CITAT (Gudrun i Göteborg @ 01-09-2009, 19:32) *
Tack Silos! Jag håller med dig - hösten är härlig. Den bästa årstiden om man inte tänker på att den följs av vintern med mörker och råkyla.



Vassegood! Tänk,jag älskar vintern med!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon