CurlySue
Efter den storm i sandlådan som uppstod i samband med mitt nickbyte, så har jag dels förtydligat min signatur så att det inte uppstår några missförstånd. Och mina antagonister behöver inte prata med mig i fortsättningen heller. tummenupp.gif

Hoppas nu att alla ev. missförstånd är uppklarade. kompiskram.gif
Och de som mot förmodan inte googlat på mig, min kennel el. dyl behöver bara skicka ett PM så ska jag besvara ALLA frågor som kan finnas gällande mig, min koloni och kennel. angel_not.gif

thanks.gif
Gossen Ruda
Du skall veta att på det här forumet är det ofta småsakerna som får mest uppmärksamhet. biggrin.gif Fast det vet du väl redan efter alla år.
Meriona
Ditt nya namn är iallafall skitfräckt tycker jag! bravo.gif
CurlySue
Tack Meriona och Gossen Ruda !! blomma.gif till er båda
Farbror Blå
Ett klipp till dej då Sara

Curly Sue
Berith
Se där ja! bravo.gif
Aqvakul
Man behöver inte vara kompis med alla här, men jag är gärna din kompis kompiskram.gif
*Stintan*
giggle.gif förlåt att jag skrattar men lite svårt att låta bli.
CurlySue
CITAT (*Stintan* @ 11-09-2009, 13:38) *
giggle.gif förlåt att jag skrattar men lite svårt att låta bli.

? Åt ??

Måste dock förtydliga... nuke.gif att jag INTE är buksvägerska med någon här på odla som tagit sig en "svängom" med någon här inne på Odla... naughty.gif

det har endast förekommit beundran av våra trädgårdar... det lilla som fanns att beundra.. coolgleam.gif

Är gift och planerar att fortsätta vara det.
*Stintan*
CITAT (CurlySue @ 11-09-2009, 13:46) *
? Åt ??

Måste dock förtydliga... nuke.gif att jag INTE är buksvägerska med någon här på odla som tagit sig en "svängom" med någon här inne på Odla... naughty.gif

det har endast förekommit beundran av våra trädgårdar... det lilla som fanns att beundra.. coolgleam.gif

Är gift och planerar att fortsätta vara det.


Åt gubbarnas inlägg i den här tråden och sandlådan i övrigt. Hoppas att du inte misstycker. Allt detta för att jag råkade fråga om du haft ett annat nick tidigare. Att jag frågade berodde enbart på att jag såg att du varit medlem länge men att jag inte kände igen nicket vilket jag tyckte var lite konstigt. Det fanns inga misstankar eller annat bakom min fråga.
ängsvädd
Jag gillar låten CurlySue jättemycket <3 Bra nick smile.gif

Ängsvädd är min favvoblomma så den nicken känner jag mig väldigt nöjd med biggrin.gif
Alba
CITAT (ängsvädd @ 11-09-2009, 14:50) *
Jag gillar låten CurlySue jättemycket <3 Bra nick smile.gif

Ängsvädd är min favvoblomma så den nicken känner jag mig väldigt nöjd med biggrin.gif


Ängsvädd var något helt nytt för mig. Min vän Google hjälpte e mig....och jag håller med dig den är jättefin.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon