Motti
Måste dela med mig av vår lycka !vår dotter fick sitt tredje barnbarn i kväll !det blev en son smiley_small_hug.gif Allt gick bra och båda mår bra" gu she lov" (småländska)det här orkar man inte hur många gånger som helst -fear-.gif Vi har de två andra här en fyraåring och en sjuåring alla är vi utmattade nu flirting.gif efter all väntan !Men vilken lättnad att allt gick bra smiley_small_hug.gif Det blev en liten Vinbladare,Morfar här ilmyser nu rolleyes.gif Och vi skålade i Champange med våra grannar för ett nytt liv rolleyes.gif
*Stintan*
Grattis!
Motti
Tack Stintan ! kram1.gif
pejori
Å så roligt!!!!
Jättegrattis till den nya kärleken. blomma.gif
anne-li i olofstorp
Grattis!
Det är ju något av det bästa som finns!!!!
Tack för att du delar med dig!!!!
Motti
Tack så hemskt mycket Pejori smiley_small_hug.gif Jag är såå lycklig över att allt gick bra så jag tror inte jag kan sova i natt giggle.gif Tänk va !det blev en med snopp laugh.gif ja vi är ju annars ett ohämnat flicksläkte !Tror han ska heta Leo !jag längtar sååå tills jag får hålla honom rolleyes.gif wub.gif

Tack Anne.lie för din omtanke !och tack ni andra som grattat mig smiley_small_hug.gif
storm
Kul flaggan i topp laugh.gif grattis till efterätten,det bästa som fins yahoo.gif
Motti
Flaggan i topp ! laugh.gif den va bra !jo det blev ju en med flaggan i topp thanks.gif Oh vad jag längtar att få hålla honom och pussa på han wub.gif Bebisar är för goa rolleyes.gif
storm
Ja gud jag mins när vi hämtade hem mamma o pojke jag höll på att svimma vilken underbar känsla det bara gungade under mina fötter.

och känslan att hålla i honom,brrrrwow oo yahoo.gif
Motti
Mmm !jag längtar efter att få känna dofften av Bebis nu !det är såå himmla underbart att allt gått bra och att dottern mår bra !men fy vad jobbigt att vänta på sina barnbarn !nu får de inte skaffa fler kram1.gif för det orkar jag inte med !det här va en "pärs"Nu ska jag gå och sova med ett lyckligt lende på¨läpparna rolleyes.gif Och dröma vackra drömar !i morgon ska jag ta hand om de två storasystrarna som är lätt chockade !de trodde de skulle få en lillasyster flirting.gif

Tack alla !för ert stöd smiley_small_hug.gif
blomkronan
VA roligt smiley_small_hug.gif en liten kille wub.gif han kommer bli MYCKET ompysslad av sina systrar... tror jag iallafall smile.gif

GRATTIS MORMOR
Aqvakul
Grattis - barnbarn är verkligen livets efterrätt! wub.gif
ängsvädd
Grattis till den lille pojken yaay.gif blomma.gif
Irene_L
blomma.gif Ett stort grattis. mormor! Flaggan i topp, det blev en med snopp!!! blomma.gif
Bettis
GRATTIS GRATTIS MORMOR blomma.gif blomma.gif yaay.gif yaay.gif
Sussie F-Flower
Varmt Grattis till ert Älskade barnbarn! wub.gif
Önskar er alla Lycka med det nya och lilla livet...
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Alla goda ting är tre... flirting.gif tummenupp.gif
Olle A
GRATTIS till den lille sötingen! blomma.gif

Olle
ylvahi
GRATTIS MORMOR smiley_small_hug.gif
Alba
Ett stort grattis till den nya familjemedlemmen.[attachment=41889:Baby_kryper.GIF]

ninnisky
smiley_small_hug.gif blomma.gif Jättestort GRATTIS till den lile sötnosen!
Biggan_
Grattis till det lilla nya barnbarnet! blomma.gif
Så roligt Motti!....och att det blev en efterlängtad kille är ju en stor bonus!

Calypso_bulbosa
Ett stort grattis,Motti! rose.gif
Lady Hamilton
Grattis Grattis!

Snöflinga

Säger också GRATTIS till den lille pysen blomma.gif
TheLan
Gratulerar till tilskottet i familjeklanen blomma.gif Så roligt med bebisar. Väntar själv på att bli Faster för första gången, Februari e nersläppet planerat till biggrin.gif Du får lägga in en bild sen på det lilla livet.
Än en gång stort grattis!!
Monaxe
Åh vad kul! Grattis Motti!!! blomma.gif
Meriona
Men så underbart! wub.gif Börja nu sätta av till en moppe omedelbart! yes.gif

Grattis till dig och hela familjen!
Motti
Oh !tack alla för er omtanke och värmande ord blush.gif Härligt att se att så många gläds med mig (och gubben)Det blev en stadig bit på 4,2 kilo 52 cm lång och super lik far sin,han är så fin "alldeles len rosa och inte ett veck eller en skrynckla rolleyes.gif ett vackert barn naturligtvis giggle.gif !i dag skjutsade Morbror hem de två systrarna till bebisen ,och va jag hörde så har de överöst lillebror med pussar och gos wub.gif Dottern sa i dag när hon ringde att det här ville hon inte vara med om en gång till !ja sa jag inte vi heller flirting.gif Så himmla skönt att allt gick bra och att lillkillen är frisk,tuff dotter man har !hon fick barn i går och är redan hemma rolleyes.gif Nu är den lilla familjen samlad i sitt hem wub.gif fick en bild på det lilla undret på mms,vi ska väl åka dit sen när allt har kommit i ordning rolleyes.gif Skönt att det är över som sakt och att allt gick bra!

Tack alla för värmande ord och respons kompiskram.gif
Meriona
Jaghar en 15åring hemma och väntar GÄRNA lite till på denna underbara upplevelse som ni har just nu.... laugh.gif
Motti
15 år !ja det är väl lite lite tidigt att börja med familj giggle.gif men hux flux så är de vuxna Meronia och så sitter man med ett härligt litet barnbarn i knäet giggle.gif Då undrar man vad ens egen ungdom tog vägen trostar.gif
pejori
Ungdom??? crying.gif
Vad tog dom första två åren med första barnbarnet vägen???? crazy.gif
Jag hinner inte med i svängarna, den saken är klar. yes.gif
Meriona
CITAT (Motti @ 12-09-2009, 22:07) *
15 år !ja det är väl lite lite tidigt att börja med familj giggle.gif men hux flux så är de vuxna Meronia och så sitter man med ett härligt litet barnbarn i knäet giggle.gif Då undrar man vad ens egen ungdom tog vägen trostar.gif

Huvvaligen jag som inte ens gillar bebisar! Men barnbarnsbebisen kommer jag såklart drägla floder över! wub.gif wub.gif Min egen ungdom vet jag precis var den tog vägen, är det inte de där kartongerna längst in i förrådet? unsure.gif Där står de bra tycker jag. Rätt lagom att vara 43, erfaren nog att vara självsäker, ung nog att attraheta åtminstone NÅGON karl... coolgleam.gif
Motti
Ett tag sedan jag var 43 rolleyes.gif men det är en förbaskat bra ålder minns jag!som du säger förtfarande välbehållen giggle.gif Nu är jag 56 och inte så välbehållen kanske crazy.gif Men va då !tur man blev som man blev när man inte blev som man skulle crazy.gif
Meriona
Fräschingar finns i alla åldrar! wub.gif
pejori
CITAT (Motti @ 12-09-2009, 22:39) *
Ett tag sedan jag var 43 rolleyes.gif men det är en förbaskat bra ålder minns jag!som du säger förtfarande välbehållen giggle.gif Nu är jag 56 och inte så välbehållen kanske crazy.gif Men va då !tur man blev som man blev när man inte blev som man skulle crazy.gif



Helt i min linje. tummenupp.gif
En av motsatt kön uppskattar mej och han gillar sin farmor. blush.gif

även med rynkor. giggle.gif
Meriona
Farmor utan rynkor - finns det? unsure.gif
pejori
CITAT (Meriona @ 12-09-2009, 23:01) *
Farmor utan rynkor - finns det? unsure.gif

Tror det, men det är inget att stå efter. giggle.gif
Hujedamej tänk att bli farmor vid trettio blink.gif
Meriona
CITAT (pejori @ 12-09-2009, 23:08) *
Tror det, men det är inget att stå efter. giggle.gif
Hujedamej tänk att bli farmor vid trettio blink.gif

sick.gif Farmor vid 44 känns inte heller som någon man eftersträvar....
Motti
Gillar mina barnbarn starkt för de säger att Farmor ser "gammlare " ut än jag laugh.gif Jag har faktiskt inte så många rynkor !ja lite under ögona då ,men kroppen min känner jag inte igen längra unsure.gif ja som va som en sylfid förr rolleyes.gif suck slap.gif
pejori
CITAT (Motti @ 12-09-2009, 23:23) *
Gillar mina barnbarn starkt för de säger att Farmor ser "gammlare " ut än jag laugh.gif Jag har faktiskt inte så många rynkor !ja lite under ögona då ,men kroppen min känner jag inte igen längra unsure.gif ja som va som en sylfid förr rolleyes.gif suck slap.gif



Dom små liven älskar en verkligen för den man är, med skavanker och allt. tummenupp.gif
Meriona
Det är väl inte här man ska berätta om den lille gossen som såg mormor tvätta sig i duschen? Fladdermus, känns det begreppet igen?? blink.gif
Motti
Ja barnbarna älskar en bara rätt upp och ner utan krav !de ser det vackra inuti dom rolleyes.gif något som vi gärna glömer bort när vi blir vuxna.
Meriona
jag tror att även barna är vackra inuti.... wub.gif annars hade de inte får barn som är vackra i sig....
Wilmer
smiley_small_hug.gif yaay.gif Grattis Motti!!! wub.gif Äntligen är väntan över kram1.gif
Motti
Vi var och tittade på honom i dag rolleyes.gif han var alldeles underbar wub.gif så fin mjuk och go ,man blir alldeles salig av lycka när man ser en sådan liten nykomling,men oj vad små de är !man glömmer bort det från gång till gång ändå vägde han 4,250 flirting.gif och så härligt att allt gick bra kram1.gif

PS!tack Wilmer rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon