Full version: behöver en kram
Fny
riktigt dålig dag igår. riktigt dålig natt med mardrömmar. är i stort behöv av en kram. =(
Olle A
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Irene_L
Här kommer det en massa kramar till dig!!
[attachment=41967:smiliekram.gif]
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Orkidétjuven
Skickar en kram övernätet eftersom jag befinner mig så långt bort smile.gif
Betty
Men usch så tråkigt, trostar.gif Här får du en stor smiley_small_hug.gif av mig.
Hoppas det känns bättre nu. kram1.gif
Kajsa i Arvika
Fy för mardrömmar! vi kan väl ha ett kramkalas...? kompiskram.gif ska in och besiktiga bilen idag och ett år äldre har man också blivit... -cry-.gif -cry-.gif
Fny
fantastiskt vad en liten web-kram kan värma när man är riktigt nere. Tack allihop! kram1.gif
Biggan_
Några från mej med!
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Hoppas det hjälper!

CITAT (Kajsa i Arvika @ 14-09-2009, 09:30) *
Fy för mardrömmar! vi kan väl ha ett kramkalas...? kompiskram.gif ska in och besiktiga bilen idag och ett år äldre har man också blivit... -cry-.gif -cry-.gif


Ett stort GRATTIS Kajsa! blomma.gif
Aqvakul
kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
Kajsa i Arvika
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif på er allihopa! Känns det bättre Fny?
pejori
Vet så väl hur det känns med taskiga dagar och taskig sömn.
Massor av smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif trostar.gif trostar.gif från mej också kompiskram.gif
Sussie F-Flower
Varma kramar från mig med!!! Hoppas att det börjar kännas bättre för dig nu... kram2.gif
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
ängsvädd
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Hoppas du får sova utan mardrömmar i natt!
Alexander-VG-zon3
massa kramar

kram2.gif trostar.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
kram2.gif trostar.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
blomkronan
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Kramar kan man inte få för mycket av smiley_small_hug.gif
Snöflinga
Här kommer fler kramar smiley_small_hug.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif trostar.gif smiley_small_hug.gif kram2.gif och en blomma till födelsedagen rose.gif
Boxer
Givetvis får du kramar från mig med när du behöver och ber om det smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
netaave
[attachment=41992:kram.jpg]
Myosotis


Alba
[attachment=42006:BloggPho...13_12398.jpg]

smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
TheLan
Jag förstår dig fullständigt Fny, när man vaknar upp och har sovit dåligt av diverse olika anledningar och man bara känner sig så ensam och i behov av lite mänsklig närhet. Hoppas resten av dagen är och blir bättre för dig smile.gif

Stor kram på dig från mig!!! smiley_small_hug.gif
Bettis
Kram på dig smiley_small_hug.gif
Inga från Närke
[attachment=42021:hugs_6.gif]
från mig också.
Skulle behöva en själv också för vi har det lite jobbigt här hemma sambon o jag p.g.a. av hans sjukdom som vi inte har fått någon diagnos på tyvärr.

Såg att bilden inte blev animerad,endast om du klickar på den så rör det sig.
zissi
trostar.gif smiley_small_hug.gif till både Fny och Inga med sambo.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon