Full version: Körslaget
ängsvädd
Såg ni körslaget ikväll? Vad tyckte ni? Det var riktigt bra tycker jag.

Jag röstade på tre körer: Carolines, Rigo (osäker på namnet) och Pontare. Kul att robinson-kent var med i pontares kör.

Motti
Inte vår grej !vill hellre se en BRA film en lördagskväll eller Dobido
Monaxe
Tycker detta är BRA underhållning!
LasseB
Mitt minne är kanske inte som det ska eller kanske såg jag bara med ett halvt öga men var inte körerna större förra året tycket det ser lite glest ut i år. Tycker också att dom har dragit ner ordentligt på kostymkontot.
Lite trist kommer mog inte att se alla delar även om jag tycker att programidén är skitkul
Farbror Blå
Som körsångare sedan tidigt åttiotal, måste jag säga att denna idén skvatt intet har med körsång att göra!

Visserligen sjunger dom med glädje och delvis i stämmor också, men en kortsnutt på nittio sekunder och en show.. mer musical. Men det spelar ingen roll egentligen, för underhållningsvärdet.

Jag gillar inte Robinson-idén, att man ska ägna just nitti sekunder åt sång, men varje inslag får tio minuter..
då blir det ju nieåenhalv till att besöka Amy i Jönköping, istället för att rejält visa upp körerna.

Detta ständiga " vad hade du för strategier, hur känns det, bla bla, som ARTISTERNA ska bidra med.

Många duktiga körare fanns det med och många bra arrangemang också!!

Min gissning är dock: Kören över i två veckor med en bra körledare tills dom kan sången utantill och kan sjunga i halvstorm, bakfulla på Ålandsfärjan klockan sex på morronen
DÄREFTER kommer Pontare in å viftar när arbete gjort

Spelar roll? Icke sa Olof=)

Om man tycker det är bra underhållning eller inte vet jag EN sak som jag tyckte störde mej mest...
Ola hade lärt sin kör att sjunga som han, det var många som sjöng bredvid, en å annan rent falskt.

Jag kan tänka mej att följa serien, men då som igår: Med målarpenseln i hand å Tv-ljudet i bakgrunden.

God tittning=)
ängsvädd
Ola - var det han som hade manskören? Håller med - det lät riktigt falskt thumbdown.gif
sommarhumla
Såg dessvärre inte Körslaget, brukar för det mesta missa de två tre första programmen...
Meriona
Missade alltihop....inte helt omedvetet helller.... rolleyes.gif
Calypso_bulbosa
Missade tyvärr programmet,får försöka se reprisen.
Har tänkt se denna omgång,pga Pontare...vilken man,vilken röst...wow! w00t.gif
Berith
Och jag hoppar över för jag gillar inte Gry Forssell. sleep.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon