Full version: Ensam hemma
Fera
Vad gör ni om ni är ensam hemma en lördagskväll?????????
ylvahi
Sitter här vid datorn eller kollar nåt bra på TV. Tar fram en stor godispåse och mumsar på.
Hade jag ett badkar skulle jag krypa ner i det
Huggorm
Jag är ensam hemma nästan varje lördagskväll, och jag brukar göra samma sak varje gång - surfa runt på nätet
Piccante
Jag jobbar helger så det är inte läge att åka bort elelr vara te och slå runt på en lördagkväll. Idag blev det ärenden och handel på dagen, städade under eftermiddagen och sedan middag, lite tv och slösurfa lite på kvällen.
blomkronan
Surfar runt på nätet kollar på tv och väntar på att tonåringarna ska komma hem......... i tid! wink.gif
*Stintan*
Jag är i stort sett alltid ensam hemma, ja och så hunden förståss. Surfar runt på nätet, chattar lite, kollar lite tv, kanske virkar eller stickar på något, dricker te och käkar en macka. Så ungefär brukar det se ut oavsett vilken kväll i veckan det är.
Wilmer
Surfar, ser tv, äter popcorn, eldar i brasan, gosar med marsvin. Allt på en gång.
Alba
Slösurfar lite på nätet, kollar in på Odla oftare än vanligt, mixtrar lite med Photoshop .....och inte att förglömma....en godispåse.
skogstroll
jag är i stort sett aldrig ensam hemma alls giggle.gif men skulle tillfället uppstå så handlar jag massa smarrigt och lagar min favvorätt chili och ger katten kött smile.gif
ängsvädd
Som de flesta andra skrivit så surfar jag o slötittar på TV:n. Något smarrigt smaskar jag på.
Rosmarin
Händer så gott som aldrig... sad.gif . OM det skulle hända skulle jag förmodligen krypa upp i soffan med en filt, en god bok och katten! ...om jag inte har något väldigt kreativt som jag inte kan slita mig ifrån på gång i ateljén förstås... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon