Full version: Kådis med krokar
Grå
HAHAHAHAHA!!!!!!! Rätt åt de jävlarna, hoppas den skär upp ordentligt biggrin.gif

http://www.aftonbladet.se/wendela/article5723023.ab
ängsvädd
Guuud vilken bra uppfinning biggrin.gif
*Stintan*
devil.gif fast sos.gif fear.gif tänk om han fastnar -fear-.gif
Grå
Ja, det är väl smidigt, då är det ju bara att promenera in med honom på polisstationen och lämna över biggrin.gif
*Stintan*
giggle.gif
Motti
Ingen dum ide alls !men man kan undra hur en våldtäktsman skulle reagera på smärtan,tänk om han blir helt vansinig och slår ihjäl offret,smärta kan ju trigga och göra folk aggresiva och helt galna.Men man får hoppas att det fungerar.
Tobb
Jag kan inte ens börja sätta mig in i hur kränkande en våldtäkt är.

Men det som dök upp hos mig var det som togs upp nyss med ilskan..

Men kom även att tänka på att en tjej som använder en sådan och i stundens hetta glömmer bort att hon har en sådan. :S

Och om den är lätt få ut?? så vad är det som hindrar illvilliga personer från att göra det själva innan?
Grå
Med tanke på hur rädda män är om sina juveler så är jag inte säker på att en karl med ett antal fiskekrokar i ollonet är i stånd... (!?) ...att göra så mycket mer än att stå dubbelvikt, hålla sig för skrevet och kvida.
Jag antar att man kan få lite försprång om man har blivit överfallen i en park eller mörk gränd.
Planerade kidnappningar med gruppvåldtäkter är nog däremot en annan femma, men de offren överlever väl sällan ändå?
xlxl67
CITAT (Grå @ 13-10-2009, 14:36) *
Med tanke på hur rädda män är om sina juveler så är jag inte säker på att en karl med ett antal fiskekrokar i ollonet är i stånd... (!?) ...


Hihi...men om man gör riktigt mkt reklam för detta så kanske våldtäktsmännen tänker sig för?
Motti
CITAT (Grå @ 13-10-2009, 14:36) *
Med tanke på hur rädda män är om sina juveler så är jag inte säker på att en karl med ett antal fiskekrokar i ollonet är i stånd... (!?) ...att göra så mycket mer än att stå dubbelvikt, hålla sig för skrevet och kvida.
Jag antar att man kan få lite försprång om man har blivit överfallen i en park eller mörk gränd.
Planerade kidnappningar med gruppvåldtäkter är nog däremot en annan femma, men de offren överlever väl sällan ändå?




Japp "snorren" mannens bästa vän sägs det ! naughty.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon