Full version: Min chans har kommit
Gossen Ruda
Fick detta flotta erbjudande:

Dear Friend,I am Ando Satoshi, Japanese national, an attorney at Law, and the official receiver in charge of administering the funds from the sale of the assets of the bankruptcy estate of Sphere Energy Japan. This is the real deal. By virtue of my position as the trustee of the bankruptcy estate, I have processed the claims of all the creditors and also issued out cheques for their claims. However, a certain surplus amounting to about Four Million Seven Hundred Thousand British Pounds Sterling (4,750,000.00) is yet to be disbursed out. To this end, I am seeking your assistance to transfer about Four Million Seven Hundred And Fifty Thousand British Pounds Sterling. I want you to help me collect this deposit and dispatch it to charity organizations. Please kindly note that upon the receipt of these funds from the financial institution, you shall invest it in your line of business and dispatch the profit to charitable home. As soon as i receive your response, I shall communicate with you, and let you know the details of the transfer. Whatever your actions and your decision are, I thank you for taking the time to read this email. Please note that this is not a scam as it does not require upfront payment but escrow payment.Regards,Ando Satoshi

Tycker dock att det är lite konstigt att en sån framstående person bara har ett yahoo-konto. rolleyes.gif
Aqvakul
ett "Japanbrev" tydligen.. Är Nigeriabrev ute? crazy.gif
Ralf
CITAT (Gossen Ruda @ 14-10-2009, 12:10) *
Tycker dock att det är lite konstigt att en sån framstående person bara har ett yahoo-konto. rolleyes.gif

Det är ju därför han e framgångsrik, för att han e snål!
gladepetter
Vilken tur Gossen Ruda! Bara att pensionera sig? Tyvärr så har även jag fått denna typ av brev, dock från mörkaste Afrika. Mina Nigeriabrev hör hemma i mitt runda arkiv. Trots detta så är det alltid någon person som godtroget går på detta.
LasseB
Det här är nästan roligt
När det dyker upp Nigeriabrev som lovar hög avkastning till ringa insatt så skakar bankfolk/ekonomer och vissa journalister på huvuder och säger att hör avkastning innebär med automatik hög risk . Så vänder vi på blader opch tittar på vad SEB, Swedbank och Nordea sa för ett antal år sedan om avkastniongen från affärerna i baltikum "Vår intjäning är hög"
Nu kommer smällen som ett nackskott
Gossen Ruda
Nigerianerna har exporterad skiten tydligen. Tyvärr kommer den siste idioten aldrig att bli född, dom fylls på hela tiden, så det kan trots allt löna sig att hålla på med sånt här.
gladepetter
Kan hålla med LasseB. Det är kanske Swedbanks gubbar som skickar ut Nigeriabreven på sin fritid? Se Baltikum hur dårarna på bla Swedbank lurade skjortan av folket där. Som sagt...det fylls på hela tiden!
Orkidétjuven
" I am mr Patrick Chan from hang seng Bank hong kong, there is the sum of $12,500,000.00 in my bank and i need you to work together with me to claim it,we shall then share in the ratio of 60% for me, 40% for you. Contact me"

ja det trillade ner i min mailbox häromdagen hahaha
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon