Fny
stirrar smått zombielikt framför mig. måste... plugga...

måste... plugga...

...men villl bara...

titta på rosor på rosenposten.dk...

måste sluta surfa, måste... plugga...
Tobb
Själv sitter jag med att göra pt-presentation i grupp, och sedan är det hemtenta på eftermiddagen... Och därimellan bokade jag in en liten fotografering också... tongue.gif

HelenJ
Själv är jag aldrig så sugen på att storstäda huset som när jag borde tentaplugga....
Nauti
Jag har svårt att plugga för att jag vill planera på mitt terrarium hela tiden tongue.gif
KRT
Jag har nog aldrig haft så välstädat som när jag studerade och borde läsa på inför någon tenta smile.gif Jag satt tom med en tandborste och skrubbade kakelfogarna i badrummet laugh.gif, för att inte tala om den gången jag absolut var tvungen att dra ut spisen och städa bakom denna kl 23 på kvällen/natten innan en speciellt trist tenta i "systematisk botanik".....
Piccante
CITAT (Nauti @ 20-10-2009, 19:57) *
Jag har svårt att plugga för att jag vill planera på mitt terrarium hela tiden tongue.gif

Vad pluggar du när du inte bygger terrarium?

CITAT (KRT @ 20-10-2009, 20:00) *
Jag har nog aldrig haft så välstädat som när jag studerade och borde läsa på inför någon tenta smile.gif Jag satt tom med en tandborste och skrubbade kakelfogarna i badrummet laugh.gif, för att inte tala om den gången jag absolut var tvungen att dra ut spisen och städa bakom denna kl 23 på kvällen/natten innan en speciellt trist tenta i "systematisk botanik".....

åh sys botanik som är så kul tummenupp.gif kan aldrig konkurrera med en skitig spis.
Nauti
Skall till bra mycket mer än en urtrist tenta innan jag får för mig att städa tongue.gif Är snart tvungen att röja upp någon kvadratmeter på golvet att ha terrariet på i alla fall :/
KRT
CITAT (Markus_H @ 20-10-2009, 20:06) *
åh sys botanik som är så kul tummenupp.gif kan aldrig konkurrera med en skitig spis.


Njae, jag var mer intresserad av systematisk zoologi, faunistik och zoofysiologi än floristik, systematisk botanik och växtfysiologi. DÅ, alltså - numera är jag mer intresserad, fast mest ur en hortokulturell aspekt smile.gif
Tobb
och hur 17 ska man hitta lämpligt sådjup för olika grödor på olika jordar? :S
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon