Eva i Skåne
Har ni testat Marabous senaste? Vinter! Gör det! tummenupp.gif
Jag har inte sett eller hört talas om det, men maken hittade nyheten när han lördagshandlade. tongue.gif

Kanel, kryddnejlika, kardemumma mm, men smakar inte pepparkaka trots kryddningen.
skånepåg
Nej de har jag missat, samma med marabou sensation...
De med nötter och toffee verkar ju smaskens biggrin.gif
ylvahi
Har sett den på jobbet , men inte hunnit smaka än. Ser ju smaskig ut ju crazy.gif
Anma
CITAT (skånepåg @ 24-10-2009, 19:55) *
Nej de har jag missat, samma med marabou sensation...
De med nötter och toffee verkar ju smaskens biggrin.gif

Den var tyvärr gräslig, om du menar den med valnötter och toffee. Blev väldans besviken.

Vinter har jag inte sett eller smakat.
skånepåg
CITAT (Anma @ 24-10-2009, 20:03) *
Den var tyvärr gräslig, om du menar den med valnötter och toffee. Blev väldans besviken.

Vinet har jag inte sett eller smakat.

Ok, synd för den verkade vara smaskens....
Men brukar gilla det mesta så bara jag hittar dem så blir det att köpa en av varje ^^
Anma
Skånepåg, du hann citera min freudianska felsägning, är ju så sugen på ett glas vin ju... giggle.gif
skånepåg
CITAT (Anma @ 24-10-2009, 20:07) *
Skånepåg, du hann citera min freudianska felsägning, är ju så sugen på ett glas vin ju... giggle.gif

Haha ok, var kanske lite för snabb där giggle.gif
Rose
CITAT (skånepåg @ 24-10-2009, 19:55) *
Nej de har jag missat, samma med marabou sensation...
De med nötter och toffee verkar ju smaskens biggrin.gif
Den med jordgubb var god, den med nötter inte så god.

CITAT (Eva i Skåne @ 24-10-2009, 19:48) *
Har ni testat Marabous senaste? Vinter! Gör det! tummenupp.gif
Jag har inte sett eller hört talas om det, men maken hittade nyheten när han lördagshandlade. tongue.gif

Kanel, kryddnejlika, kardemumma mm, men smakar inte pepparkaka trots kryddningen.

Ska prova nästa gång jag handlar. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon