Monica M zon 4
Grattis till er båda! biggrin.gif
Helen i Piteå Zon 5
Grattisar till er bägge två! / Helen biggrin.gif
Fialotta

Grattis och ha en bra dag bägge två wub.gif
Betty
Grattis Eivor och Åsa!
ÅsaF
Tack så mycket för hälsningarna! smile.gif
Nu har man tryckt i sig mat och gotta för ett helt regemente känns det som. tongue.gif Måste nog ta och vila lite nu tror jag och smälta allt man matat i sig. Det blev visst en snöig 30-årsdag i år så nu känns det som vintern verkligen är på g. Mysigt tycker jag. rolleyes.gif
Ti bee
Grattis båda två! Hoppas att dagen varit bra och att kvällen fortsätter i samma anda! Hurra hurra hurra!!! smile.gif
Eivor på Väddö
Hjärtligt tack för alla gratulationshälsningar. Och så ett grattis från mig till Åsa också.
Lugnet har återkommit sedan alla fem barnbarn och två (vuxna) barn med sina respektive packat ihop och åkt hem. Vi har haft en trevlig dag med gott att äta och dricka. Och nu är jag inne på nedräkningen inför dagen P! (som i pension). Jag ser fram emot det, och under tiden är jag gumman Noak - i arken - som gräver och planterar. Hälsningar från ett snöblaskigt Väddö. Eivor
ÅsaF
Tack Eivor! Naturligtvis önskar jag dig ett jättegrattis också. smile.gif
Cilla
Sent grattis till er båda! Hoppas ni hade en bra dag båda två!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon