Berith
... jag reggade mej på nya forumet!!! yahoo.gif
Uggi
Grattis Berith tummenupp.gif
Ralf
men
jag regga mig ju samma dag
o det var väl bara ca 2 eller kanske 3 år sen?? Ja ok 4 då?
Berith
Tackar Uggi!

Jaa du Ralf... om det inte stod svart på vitt att vi fyller sju så kunde man absolut tro att vi bara blev några år... blink.gif

Men tänk vad kul vi haft under dom två åren! Kollade just i medlemslistan vilka som fanns med då, och vi är ju faktiskt några som hållit oss kvar hela tiden.
Red Top
Grattis båda två!


Och Ralf, du vet väl att tiden går alldeles för fort när man har roligt.
Cacki
Ja, Odla ja.........jag undrar om inte Odla är orsaken till jordens dragningskraft. Det är nog härifrån hela fenomenet utgår.
Helt ovetande är man bara ute och surfar runt på nätet lite grand och plötsligt råkar man hamna på denna hemsida och.... SMACK!! så sitter man fast som en fluga på ett flugpapper!
Berit, var du med även på det gamla forumets tid, så får du banne mej skylla dej själv! Då borde du faktiskt vetat bättre än att göra om samma misstag igen! blink.gif naughty.gif tongue.gif flirting.gif (Skojar bara....GRATTIS!) yaay.gif blomma.gif
Aqvakul
Grattis Forumet och alla veteranerna! yaay.gif

Berith
... fluga på ett flugpapper! giggle.gif Bra liknelse, absolut.

Ja jag var med även på gamlaste forumet, men kommer inte ihåg när jag reggade mej där. 2000 kanske? Jösses vad mycket jag lärt mej under dom här åren.
andersen
CITAT (Berith @ 01-11-2009, 09:50) *
... fluga på ett flugpapper! giggle.gif Bra liknelse, absolut.

Ja jag var med även på gamlaste forumet, men kommer inte ihåg när jag reggade mej där. 2000 kanske? Jösses vad mycket jag lärt mej under dom här åren.


Tror att du reggade dej på hösten 1998 på det första forumet och att dom som är aktiva idag så är nog Gossen ruda den som har varit med längst tid dock med ett annat nick, så Ralf är nog den som har varit med längst med samma nick.
Berith
1998? Ja kanske det, men undrar om jag ens hade tillgång till internet redan då?

Vad du kommer ihåg! biggrin.gif
MariaS
Oj vad tiden går! Grattis på er yaay.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Även jag fyller 7år idag på nya forumet, var även med i gamla, tror jag reggade mig där 1999. Jag hade inte ens internet hemma då utan satt på SLU och surfade.
Alba
Grattis alla 7-åringar.....mycket kunskap trots den låga åldern. bravo.gif hälsar 3-åringen.
MariaS
VAr bara atvungen att titta på statistiken lite...
Första dagen registrerades det inte mindre än 62 medlemmar! och under hela 2002 blev ni då 520stycken!

Under det hela första året (1/11 - 31/10) var det totalt 2489 medlemmar som registrerades.

Under hela år 2003 registrerades det 2121 medlemmar.

Under hela 2004 registrerades det 2173 medlemmar.

Under 2005 registrerade sig 2071 medlemmar

Under 2006 registrerade sig 2037 medlemmar

Under 2007 registrerade sig 4505 medlemmar

Under 2008 registrerade sig 6866 medlemmar

och fram tills nu, 7 år senare är det totalt 26697 medlemmar varav 6404 har registrat sig under år 2009. blink.gif
Myosotis
yaay.gif Grattis!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon