Full version: Masken eller myran?
Malin_MeL
Jag sitter här nu....går in på tredje timmen av "jag ska bara kolla detta oxå, SEN ska jag börja städa"
nu är det snart försent för om två timmar ska jag åka hem till mina föräldrar en sväng, sen har jag lovat lyxmat och filmkväll till min stackars nyopererade älskling.

Eg är jag en arbetsmyra, det är bara att latmasken har en så bra övertalningsförmåga. Men när jag väl kommer igång, då vinner myran, och jag har svårt att sluta istället.

Hur är du?
MariaS
Det är olika från dag till dag. Men oftast är det nog myra. Har svårt att sitta och göra ingenting...
Aqvakul
CITAT (Malin_MeL @ 01-11-2009, 12:46) *
Eg är jag en arbetsmyra, det är bara att latmasken har en så bra övertalningsförmåga. Men när jag väl kommer igång, då vinner myran, och jag har svårt att sluta istället.


Stämmer nog ganska bra på mig. Numera så skjuter jag mer sällan upp saker, men kan göra det snabbt (särskilt om det är trist) så att jag sen kan slappa..
Christina i Taxinge~
Jag är en latmask utrustad med en egen myra som ständigt pushar & pushar.....*suck*
ylvahi
Är för det mesta en myra, men latmasken kommer och hälsar på allt oftare.
Speciellt den här årstiden, man har ju ingen lust att städa så fort man är ledig.
Datorn lockar mer. whistling.gif
pejori
CITAT (Aqvakul @ 01-11-2009, 12:54) *
Stämmer nog ganska bra på mig. Numera så skjuter jag mer sällan upp saker, men kan göra det snabbt (särskilt om det är trist) så att jag sen kan slappa..



Samma här... tummenupp.gif
Just nu, borde myran vinna, men det är masken som frodas här. crazy.gif
Snöflinga
Väldigt mycket myra fram till ett på dagen ... medan masken tar över resten av tiden biggrin.gif
pejori
Begriper inte varför min myra envisas med, att vara nattsuddare... crying.gif
Nu är det dags att vakna minsann.
Samma visa varje kväll. dunno.gif
Uggi
Jag är nog en riktigt stor skogsmyra, har för det mesta något på gång och trivs med det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon