lena56
tack odla .nu det va det finaste jag vart med om, en sådan respons .
jag lovar att vara ärlig och tala om resultatet skall tillomed skicka ett kort,
när man ser vad det blidde
många kramar lena i hjällbo
CillaM
Jättekul med bra respons men de som inte vet vad det handlar om skulle gärna vilja veta vad du syftar på, som jag tex smile.gif
lena56
CITAT (CillaM @ 03-11-2009, 18:49) *
Jättekul med bra respons men de som inte vet vad det handlar om skulle gärna vilja veta vad du syftar på, som jag tex smile.gif

hej cilla ja du om jag berättade det så är jag rädd att folk skulle missbruka förtroendet men såpass mycke kan jag säga att odla .nu gör rätt för sig inga problem att handla över nätet där inte mvh lena
Myosotis
tummenupp.gif Har också positiva erfarenheter av att handla av dem, men däremot tror jag tyvärr inte att de läser din tråd här.
Anki V
OT...men vad jag gillar Myosotis optimistiska signatur.

/Anki
CillaM
CITAT (lena56 @ 03-11-2009, 19:58) *
hej cilla ja du om jag berättade det så är jag rädd att folk skulle missbruka förtroendet men såpass mycke kan jag säga att odla .nu gör rätt för sig inga problem att handla över nätet där inte mvh lena


Ja, jag har aldrig heller haft något problem med det jag köpt hos dom, inte heller deras service som jag tycker är ypperlig!
Myosotis
CITAT (Anki V @ 03-11-2009, 20:13) *
OT...men vad jag gillar Myosotis optimistiska signatur.

/Anki

smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon