Full version: ÅSBY Trädgård
Nanna
Här, om någon vill se, är lite bilder från Åsby där jag var i helgen. Det är nästan som att komma till en annan värld när man är där. Så vackert!
Kajsa
Javisst är det toppen bor i Västerås så det blir några vändor dit varje år,
senast med tjejer från Odla.nu i sept. Mycket orkidéer att njuta av.
Det är Västmanlands största turistattraktion.
Nanna
Ja, det är helt underbart där. Försöker också åka dit i allafall ett par gånger om året.
ÅsaF
Vi var där i somras och jag måste säga att jag tyckte det var en helt underbar handelsträdgård. Har aldrig varit med om nåt liknande. Det är absolut en måsteåtervändatillträdgård. Trots att det är en bit att åka när man bor i Falun. Kan klart rekommendera den. wub.gif

Eftersom vi inte skulle åka direkt hem utan på semester så fick vi skippa växterna men vi fastnade för en stenfigur som hämtad ur Sagan om ringen som vi bara var tvungen att köpa. Nu står den tryggt och säkert och vaktar vår damm. biggrin.gif

Här är länken till handelsträdgården om nån är intresserad
http://www.asby.nu
yla
nanna orkideerna va ljuvliga



åsaf
oj nu fick jag sån lust att sätta händerna i en stor klump lera o forma nåt sagodjur
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon