Eva Swahn
På tal om omröstningen av kattinnehav, byt ut ett par bokstäver:

Har karl(ar) 65 [68.42%]
Vill ha karl, men kan ej 3 [3.16%]
Har haft karl 13 [13.68%]
Kommer att skaffa karl 1 [1.05%]
Ingen karl, men dam ;-) 13 [13.68%]
Mariann
laugh.gif biggrin.gif laugh.gif Jag har både katt o karl sleep.gif
sanna
Vilket ska man fylla i om man valde bort katten för att karln var pälsdjurallergiker...? biggrin.gif

Sanna smile.gif
Hannele
Det blir ju kanska många kryss... tongue.gif
Eva i Skåne
Nu kom jag att tänka på något trams laugh.gif

Kommer ni ihåg Lill Lindfors text: Tänk dig att ha en man i byrån, i en ask bland andra grejor, när helst du får lust så plockar du fram din ask

Jag har min man, men eftersom detta är en länk bara för kvinnor sleep.gif , så kanske några av er håller med om att det finns vissa tillfällen när man skulle vilja kunna stoppa ner hela gubben i byrålådan och stänga den wub.gif

Nu kom jag kanske från ämnet, men .........
Almdalen
CITAT (Eva i Skåne @ 26-11-2003, 15:49)
Nu kom jag att tänka på något trams laugh.gif

Kommer ni ihåg Lill Lindfors text: Tänk dig att ha en man i byrån, i en ask bland andra grejor, när helst du får lust så plockar du fram din ask

Jag har min man, men eftersom detta är en länk bara för kvinnor  -_- , så kanske några av er håller med om att det finns vissa tillfällen när man skulle vilja kunna stoppa ner hela gubben i byrålådan och stänga den wub.gif

Nu kom jag kanske från ämnet, men .........

Du har helt rätt Eva, visst är det så att en man i byrån hade varit perfekt.
laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (Eva i Skåne @ 26-11-2003, 15:49)
Jag har min man, men eftersom detta är en länk bara för kvinnor sleep.gif , så kanske några av er håller med om att det finns vissa tillfällen när man skulle vilja kunna stoppa ner hela gubben i byrålådan och stänga den wub.gif

Tror du verkligen att Gubbarna låter bli att läsa länken??? Det gör inte jag tongue.gif och inte vill jag stoppa han i lådan heller....guben min. wub.gif
Det är ju han som står för markservicen wub.gif wub.gif wub.gif
Mariann
Klart att dom läser HÄR. Det är nog det första dom gör när det står, OBS bara för tjejer sleep.gif
Virgo
CITAT (Mariann @ 26-11-2003, 21:46)
Klart att dom läser HÄR. Det är nog det första dom gör när det står, OBS bara för tjejer sleep.gif

Nä,
Jag läser inte sånt trams! tongue.gif
Eva i Skåne
CITAT (Mariann @ 26-11-2003, 21:46)
Klart att dom läser HÄR. Det är nog det första dom gör när det står, OBS bara för tjejer sleep.gif

Jag tror som du Mariann. Det är därför jag tycker det är så roligt att retas med de män som läser här. De får liksom skylla sig själv då när de är nyfikna rolleyes.gif
Eva i Skåne
CITAT (Virgo @ 26-11-2003, 21:50)
Nä,
Jag läser inte sånt trams! tongue.gif

Precis som jag trodde Virgo laugh.gif laugh.gif laugh.gif
t955i
CITAT (Eva i Skåne @ 26-11-2003, 21:52)
Jag tror som du Mariann. Det är därför jag tycker det är så roligt att retas med de män som läser här. De får liksom skylla sig själv då när de är nyfikna rolleyes.gif

Jag läser inte här av nyfikenhet, "råkade" bara hamna i den här tråden när jag sökte på ord som drag-racing, grävskopor och rugby, förstår inte hur jag hamnade här wink.gif

Mvh
t955i (Som nu skall läsa en motortidning eller nått) biggrin.gif
Betty
CITAT (t955i @ 27-11-2003, 14:16)
Mvh
t955i (Som nu skall läsa en motortidning eller nått)  :D

...eller nått...? Nåt som Svensk Damtidning då, eller... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
t955i
CITAT (Betty @ 27-11-2003, 15:10)
...eller nått...? Nåt som Svensk Damtidning då, eller... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Skulle ALDRIG läsa Svensk Damtidning,, hmmm, förutom hos tandläkarn, frissan, doktorn och när jag servar bilen då förståss (gömd inne i en Teknikens värld)!! laugh.gif
Betty
Jag gömmer Teknikens värld inne i en Svensk damtidning när jag sitter i doktorns väntrum...! wacko.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon