Eva i Skåne
Min dotter har flyttat till Istanbul. Hon är mycket filmintresserad och skulle gärna vilja se några svenska dvd-filmer med sina vänner där nere. Problemet är att dom bara kan engelska så det hjälper inte precis att filmerna är textade på danska och andra nordiska språk.

På discshop har jag hittat en hel del svensk film med engelsk text, men inte denna. Vet nån andra ställen man kan handla från? Eller om denna filmen alls finns engelsktextad?

KURT
Den finns naturligtvis illegalt på nätet med engelsk text. Annars borde man kunna köpa den på t ex Engelska Amazon (ingen tull inom EU):

http://www.amazon.co.uk
Eva i Skåne
Tack Kurt! Så klok du är. Varför tänkte jag inte till lite själv confused.gif

Jag har en son i Glasgow. Lättast är ju att be honom köpa med den när han kommer till jul santa.gif
Problemet är löst rolleyes.gif
KURT
Tnäk bara på att de flesta unga redan har sett många filmer från nätet numera, att vänta 6-8 månader på att en film eller TV-serie av. skall släppas på DVD är ju inte speciellt praktiskt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon