Full version: Så nervös
vickeva
Min syster åkte in för igångsättning av sina tvillingar i morse... jag är såå nervös blink.gif De var beräknade till i går men ville inte komma ut, och eftersom tvillingar räknas som överburna direkt så satte de igång henne. Hon var ganska trött på det...
ÅÅÅ vad jag längtar efter de små liven..
Helen i Piteå Zon 5
Jag vet hur det känns att bli moster, för mig var det fruktansvärt nervöst, min syster fick sina tvillingar 3mån 5dar för tidigt, det var många månaders nervös väntan. Håller tummarna för er! / Helen
Betty
Nervöst att bli moster/faster, ja ... men det var ingenting jämfört med att bli mormor - det var nervöst det!!! wub.gif
Eva i Skåne
Du får återkomma och berätta resultatet wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Betty @ 27-11-2003, 15:05)
... men det var ingenting jämfört med att bli mormor - det var nervöst det!!! wub.gif

Och att bli farmor 2ggr och mormor 1gång... allt inom 7 månader wub.gif wub.gif wub.gif

Väntar spänt på att få senaste nytt.
Betty
Hur gick det vickeva? Vad blev det? unsure.gif
yla
ännu inget svar smile.gif
hallå du måste snart berätta hur det gick
de va knappt en månad sedan jag fick mitt andra barnbarn
så jag vet hur det är att gå i väntans tider
håler mina tummar smile.gif
Tesa
VICKEVA, det är lite lustigt det här.
I somras blev jag moster till två små underbara tvillingflickor och deras mamma heter VIVECKA tongue.gif (fast egentligen utan K)
Det är en intensiv tid som kommer, din syster lär behöva all hjälp hon kan få...
Hoppas det går bra!
Fialotta
Här är en till som är nyfiken unsure.gif


Väntar med spänning rolleyes.gif


För tolv år sedan blev jag mormor bägge mina döttrar
fick barn med 3 dagars mellanrum...åkte som en galning
när den ene fått...ringde dom o sa att nu får du komma in igen!
Men kul var det tongue.gif

i dag har dom väldig glädje av varann smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon