Fny
Försökte ändra min avatar, men lyckas inte! Har lagt in en ny bild både som "profilbild" och "signaturbild", den är inte för stor, men ändå så syns den inte! I stället syns den gamla bilden men något förvrängd! Vad gör jag för fel??? help.gif

jo men titta, nu funkade det! Never mind... =)
takstigen
Men det är en konstig bild så röd i fejset
Ha en bra dag
Rose
CITAT (Fny @ 19-11-2009, 08:34) *
Försökte ändra min avatar, men lyckas inte! Har lagt in en ny bild både som "profilbild" och "signaturbild", den är inte för stor, men ändå så syns den inte! I stället syns den gamla bilden men något förvrängd! Vad gör jag för fel??? help.gif

jo men titta, nu funkade det! Never mind... =)

Tömmer man cashe-minnet så brukar det funka sen. smile.gif
Aqvakul
fräck bild... tummenupp.gif yes.gif
Fny
tackar! shy.gif Från årets halloweenfest!
Fny
ny bild och självklart samma problem igen... får se om det återigen löser sig hux flux utan att jag gör nåt åt det. blink.gif
Piccante
Man måste klicka på uppdateraknappen i webläsaren för att den nya bilden ska visas direkt annars ligger den gamla kvar ett tag.
Fny
har uppdaterat sidan några gånger nu och yes, det funkade, delvis iallafall. Min gamla bild syns dock fortfarande på profilsidan, i förvrängt tillstånd. Men det ordnar väl sig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon