Full version: Hallå i stugan
PeterDeleter
Hej hopp

Var ett tag sen jag var inne här och tjötade. I skrivande stund är det ju inte så mycket som växer i vårt avlånga land så har inte haft så mycket att fråga/förtälja om trots mina druvor samt syfilis (kan inte uttala physalis så jag kallar det syfilis) växer/frodas fortfarande.

Nu har jag ett litet kul nytt projekt jag pysslat med i några dagar som kanske kan ge lite inspiration till er nu när odlingarna ligger i träda. Det började med att "damen" fick en väderstation när hon fyllde jämt...

Det är inte klart på långa vägar men en föraning kanske? Ge gärna synpunkter.

Lenas vädersajt

Ha det bra!

/PeterDeleter
Alba
Du har verkligen varit osynlig men kul att du tittar in nu......bättre sent än aldrig.
Nu ska jag kolla länken.

Jag började tro att hela du var Deletad. happy.gif
PeterDeleter
Ha-ha

Men vad tycker du om sidan?

Se den under dagtid då kamerorna är uppe. En av kamerorna klarar mörker. Det du....

/PeterDeleter

PS. får väl logga in på chatten och säga hej framöver va?
Motti
Bara undrar !är du så där gullig i verkligheten som du är på Avataren giggle.gif Forever yong ?
blomkronan
bravo.gif Har bokmärkt sidan biggrin.gif
Jag bor på andra sidan golfbanan tummenupp.gif
Biggan_
Hej,hej! Välkommen tillbaka! rose.gif
PeterDeleter
Bugar och tackar...

Nu finns det två nya lite "vågade" limerickar på sidan. Skicka gärna in era egna.

Och nej, jag är inte så gullig som avataren visar (luktar lik).
Alba
CITAT (PeterDeleter @ 27-11-2009, 20:36) *
Ha-ha

Men vad tycker du om sidan?

Se den under dagtid då kamerorna är uppe. En av kamerorna klarar mörker. Det du....

/PeterDeleter

PS. får väl logga in på chatten och säga hej framöver va?



Jag gillar verkligen sidan. Den är så bra upplagd och lättnavigerad...klara tydliga rubriker.
Webcam är kul även om det inte hände något när jag tittade...men det blir väl mer fart.
Har du byggt upp sidan själv ...i så fall har du gjort ett fantastiskt jobb.
PeterDeleter
Alba.....

Tack för dom vänliga orden.

Det händer inte så mycket på kamerorna med fåglar då det fortfarande är så pass varm och dom hittar annat att äta tydligen. Men senare i vinter när kylan slår på lär dom komma till bordet och visa sig (bortkämda rackare).

När det gäller hemsidan så har jag inte uppfunnit hjulet. Tagit en mall och utgått därifrån. Trots det så är det en del pyssel editera i så kallade HTML-filer som det så fint heter så man får det som man vill. Svårast har varit få till vädret egentligen och finns säkert annat att ställa in/göra där framöver också.

Nu är sidan i alla fall lite mera offentlig då damen gått igenom texter och godkänd, dock inte allt. Enbart dom 3 första sidorna än så länge... Övriga är lite i "ingemansland".

Ge gärna "feed back" på gästboken/bloggen.

Ingen som har på detta forum mer ideér vad som behöver vara på sidan? Mottages tacksamt.


/PeterDeleter
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon