Fny
Måndag morgon och jag har så hemskt svårt att komma igång. Har redan missat min vanliga buss, men det är inte så farligt för vi har flextid. Men bara tanken på att resa mig och gå ut får mig bara att gråta. Sorgen över min älskade kisse är fortfarande så stor, jag känner mig smått förlamad. Men det sämsta jag kan göra är väl att stanna hemma och tycka synd om mig själv, så jag måste verkligen ta mig iväg. -cry-.gif
blomkronan
kram2.gif Måndagar är inte kul...
Hoppas du får en bra dag i dag kompiskram.gif
Aqvakul
CITAT (Fny @ 30-11-2009, 07:08) *
Måndag morgon och jag har så hemskt svårt att komma igång. Har redan missat min vanliga buss, men det är inte så farligt för vi har flextid. Men bara tanken på att resa mig och gå ut får mig bara att gråta. Sorgen över min älskade kisse är fortfarande så stor, jag känner mig smått förlamad. Men det sämsta jag kan göra är väl att stanna hemma och tycka synd om mig själv, så jag måste verkligen ta mig iväg. -cry-.gif

trostar.gif Hoppas på en bra dag! kompiskram.gif
Uggi
CITAT (Fny @ 30-11-2009, 07:08) *
Måndag morgon och jag har så hemskt svårt att komma igång. Har redan missat min vanliga buss, men det är inte så farligt för vi har flextid. Men bara tanken på att resa mig och gå ut får mig bara att gråta. Sorgen över min älskade kisse är fortfarande så stor, jag känner mig smått förlamad. Men det sämsta jag kan göra är väl att stanna hemma och tycka synd om mig själv, så jag måste verkligen ta mig iväg. -cry-.gif

Kom igen, snart är det fredag och en ny helg på gång. kompiskram.gif
Myosotis
trostar.gif smiley_small_hug.gif Du har nog rätt i att det bästa är att komma bort och försöka glömma en liten stund.
Fny
kram på er allihopa! kram2.gif
zissi
Det skingrar nog sorgen och saknaden efter din älskade kisse, att trots motstånd ta dig till jobbet och bli tvingad att tänka på annat. Men visst är det svårt den första tiden, otroligt svårt smiley_small_hug.gif
skogstroll
redan TISDAG!!

g.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon