CurlySue
Är redan trött på husvisningar och mäklarnas vidvinkelfotografier på Hemnet.se thumbdown.gif

Letar efter ett hus/radhus i Sköndal /Skarpnäck/Enskede. Som är vettigt planerat.
Minst 4 sovrum, vardagsrum,allrum/gillestuga och ett kök man faktiskt kan laga mat i... shy.gif

Senaste huset Nämndemansbacken 110 var ett mishmach av olika rum...och en bottenvåning som hade 110cm i takhöjd i trappan ned... och tvättstugan låg därnere.... sos.gif
Såg mig gå dubbelvikt ned och upp för trappan med en tung tvättkorg. Köket var pyttelitet med 3 olika sorters köksluckor och 1 diskbänk. rtfm.gif
Men utsidan och tomten var kanonfint.
Huset: http://www.hemnet.se/beskrivning/558518?r=8

Vet ni nån som går i säljtankar... be dem kontakta mig... thanks.gif

**Lagt till länk till huset**
Wilmer
CITAT (CurlySue @ 30-11-2009, 14:02) *
Är redan trött på husvisningar och mäklarnas vidvinkelfotografier på Hemnet.se thumbdown.gif

Letar efter ett hus/radhus i Sköndal /Skarpnäck/Enskede. Som är vettigt planerat.
Minst 4 sovrum, vardagsrum,allrum/gillestuga och ett kök man faktiskt kan laga mat i... shy.gif

Senaste huset Nämndemansbacken 110 var ett mishmach av olika rum...och en bottenvåning som hade 110cm i takhöjd i trappan ned... och tvättstugan låg därnere.... sos.gif
Såg mig gå dubbelvikt ned och upp för trappan med en tung tvättkorg. Köket var pyttelitet med 3 olika sorters köksluckor och 1 diskbänk. rtfm.gif
Men utsidan och tomten var kanonfint.
Huset: http://www.hemnet.se/beskrivning/558518?r=8

Vet ni nån som går i säljtankar... be dem kontakta mig... thanks.gif

**Lagt till länk till huset**


Du får väl hålla dig till trädgården naughty.gif Kasta ner kläderna i en hög, sedan bära upp dem en och en när de är tvättade.... Lycka till med husletningen!
CurlySue
hihi... tack för tipset... bravo.gif
Wilmer
På nätbeskrivningen såg det ok ut, men jag vet att det kan vara mycket annorlunda IRl!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon