Full version: Presentpanik
skogstroll
Jag fick just veta att jag ska på kalas ikväll där min systerson fyller 22. Han är väl på G att flytta hemifrån när han hittat nåt - är en ledtråd, men skulle verkligen behöva presenttips help.gif
Irene_L
Tacos brukar alla ungdomar gillar.Kan du inte köpa ett tacos-set....skålar i olika storlekar till köttfärsen och alla tillbehören. Det brukar finnas färdiga set som man använder till just tacos.
Christina i Taxinge~
Det första mina barn ville ha när de flyttade hemifrån var en pastakastrull!
Mycket spaghetti blir det i början...... wub.gif
Bee
"Tillbehör" till pastakastrullen: (f.ö. ett superbra tips!) - ett snyggt durkslag. Då kan killen fundera över om han skall ha äpplen i det eller om han skall spola av pastan tongue.gif
herkules
badlakan, schysst påslakanset, god parfym, björn borgkallingar
pejori
presentkort eller kontanter, så han kan handla det han vill ha själv.
fjonke
Om du inte hinner handla köksgeråd så kan ju alltid bio-biljetter vara en ide.

Annars kan jag tänka mig att en grabb på 22 inte har så mycket kökshanddukar, duschdraperi, slevar av olika slag tillsammans med en pastakastrull som det skrevs om innan.
Motti
På IKEA finns en startlåda med så kallat flytta hemifrån grejer,porsin glas bestik grytor mm,faktiskt riktigt snygga grejer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon