Full version: nattuggla
hattstugan
Hej! Är ny här!! Just i kväll försöker jag tina upp ett furset avlopp!! Inget kul alls!!
Aqvakul
Roligare kan man ha! Vad använder du för metod?
hattstugan
Ja roligare kan visste ha!!! Mja mest hett vatten men det har nog frusit under huset nånstans!!!! Det är lite för dåligt med isolering!!! Suck och det lär bli en lååång vinter!!! Just nu är det -11 grader!!!
Rose
Välkommen hit! blomma.gif
Snöflinga
CITAT (hattstugan @ 20-12-2009, 23:41) *
Ja roligare kan visste ha!!! Mja mest hett vatten men det har nog frusit under huset nånstans!!!! Det är lite för dåligt med isolering!!! Suck och det lär bli en lååång vinter!!! Just nu är det -11 grader!!!


Burr wacko.gif En välkomst smiley_small_hug.gif kanske värmer ?
hattstugan
Tack kramen värmer!!! smiley_small_hug.gif tillbaka
Aqvakul
Hur har det gått med avloppet?
Motti
Har för mig att det finns en eltråd man kan köra ner i avloppet så man slipper igenfrysta avlopp på vintern.Ja så där hade vi det varje vinter när vi hade stugan och det var bökigt att springa med allt diskvatten och slask,livet blir ju så mycket enklare när man kan dra ur proppen till diskhoven och det bara säger slurp.Hoppas du får till det !
Klura
Låter som du har ett kommande projekt, isolera lite mera.
Ganska skönt att bo i lägenhet ibland. Man slipper iaf såna här grejor.
Hoppas proppen släpper.
hattstugan
Ja jag får nog leva med det frusena avloppet!!! Och till sommaren se till att isolera det ordentligt!!! Vid sådana här tillfällen äe det nästan så jag längtar tillbaka till lägenhet men snart är det vår igen och då glömms detta för allt roligt man kan göra ute igen!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon