tepa
Hej

Lasse och Eva stod i duschen. Det plingade på dörren och Eva gick och öppnade i bara en liten handduk runt kroppen. Där stod grannen
mittemot och sade "WAU", du får tietusen om du släpper handduken till golvet. Eva släppte handduken och grannen mittemot tog ur fickan
tietusen och gav till Eva.

Eva gick tillbaks till duschen till sin man. Han frågade, vem var det som plingade på dörren ?

-Det var grannen mittemot.

- Gav han tillbaks de tietusen jag lånade åt honom igår ?



Mvh Tepa
Peztis
rotfl.gif
Alba
rotfl.gif

Så här sent vågar jag mig väl på en liten fräckis.
All barn sover väl nu.

Två väninnor var ute och promenerade.
Plötsligt upptäcker de den ena väninnans man
- Är det inte din man som kommer ut ur blomsteraffären där på andra sidan gatan?
- Jo, och två dussin röda rosor har han med sig! Då får man väl ligga med benen i vädret i fjorton dar nu!
Väninnan funderade funderade en bra stund och sa sedan:
- Men... varför skaffar du inte en vas?
Peztis
Jag är så dålig på vistar så jag ska inte ens försöka! Men jag vill GÄÄÄÄRNA läsa fler!
Alba
Hur kom du hem efter festen igår?"
Inga problem - som en blixt!
Så snabbt?
Nja inte snabbt precis - men liksom i sick-sack.


En liten till - nu kan jag inga fler.
Jag glömmer alltid vitsarna jag läser.

Två blondiner hade låst in nycklarna i bilen.
Den ene försökte bryta sig in i bilen och den andra kollade så att kusten var klar.
Till sist gav den första blondinen upp och sa:
- Jäklar, jag kan inte komma in i bilen!
- Du måste Fortsätta och försöka - det ser ut att bli regn och suffletten är nedfälld.
Bettis
rotfl.gif
tepa
He he

Har ni hört den här?

Lasse och Eva igen...

De höll på... Och hadde gjort det i många härrans år...

Lasse ville alltid ha ljuset släckt. Eva tyckte att det får vara nog så hon tände ljuset.
Och såg att Lasse höll på med en LÖSKUK !

-Vad i all världen, har du hållit på men en LÖSKUK i alla dessa år???? Hur förklarar du det?

-Jag kan nog förklara, men hur förklarar du att vi har FEM UNGAR ?

Mvh Tepa
Alba
rotfl.gif rotfl.gif
*Stintan*
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

det behövdes verkligen lite förlösande skratt bland alla spam!
Aqvakul
Den var inte illa! a0a.gif a0a.gif
Hej igen
rotfl.gif
längesen jag läste i roliga trådar ... det får bli ändring på. laugh.gif
Chamomille
CITAT (tepa @ 31-12-2009, 22:06) *
Hej

Lasse och Eva stod i duschen. Det plingade på dörren och Eva gick och öppnade i bara en liten handduk runt kroppen. Där stod grannen
mittemot och sade "WAU", du får tietusen om du släpper handduken till golvet. Eva släppte handduken och grannen mittemot tog ur fickan
tietusen och gav till Eva.

Eva gick tillbaks till duschen till sin man. Han frågade, vem var det som plingade på dörren ?

-Det var grannen mittemot.

- Gav han tillbaks de tietusen jag lånade åt honom igår ?
Mvh Tepa

rotfl.gif
Biggan_
Sven hamnade bredvid en äldre kvinna på krogen. Hon såg riktigt skaplig ut även om hon sa att hon firade sin 59-års dag.
Kvinnan såg bättre och bättre ut efterhand som timmarna gick och han tänkte tanken att hon säkert hade en riktigt snygg dotter. De drack lite och småmyste med lite kyssar och smek, då hon plötsligt frågade om han testat en mor-dotter-trekant?
"Vad menar du med det?", frågade Olle häpet.
Kvinnan bara blinkade förföriskt till svar. De drack lite till och hon sa att detta var hans turnatt.
En stund senare tog de en taxi hem till henne.
När de klev över tröskeln ropade hon in i huset: "Mamma, är du fortfarande vaken?"
Eva i Höga
UNDERBART! bravo.gif
Aqvakul
CITAT (Biggan_ @ 01-01-2010, 19:32) *
Sven hamnade bredvid en äldre kvinna på krogen. Hon såg riktigt skaplig ut även om hon sa att hon firade sin 59-års dag.
Kvinnan såg bättre och bättre ut efterhand som timmarna gick och han tänkte tanken att hon säkert hade en riktigt snygg dotter. De drack lite och småmyste med lite kyssar och smek, då hon plötsligt frågade om han testat en mor-dotter-trekant?
"Vad menar du med det?", frågade Olle häpet.
Kvinnan bara blinkade förföriskt till svar. De drack lite till och hon sa att detta var hans turnatt.
En stund senare tog de en taxi hem till henne.
När de klev över tröskeln ropade hon in i huset: "Mamma, är du fortfarande vaken?"


Tror ni att han blev besviken... naughty.gif
Biggan_
....en till!

En kvinna kommer in i klubbhuset efter en genomförd golfrunda och verkar vara helt ur humör. En gentleman i klubbhuset vill vara artig och frågar hur det gått.

-Uruselt, svarar kvinnan, men det beror nog på att jag blev getingstucken mellan första och andra hålet.

-Aj faan, svarar mannen, där som det är så jävla svårt att få plåstret att fästa också!

Wilmer
rotfl.gif
LasseB
Tre vänner träffas de tre männen är lite brydda då de alla tre tror att de blir bedragna
Den ene säger - >Jag tror min fru bedrar mig med en snickare för jag hittade en hammare under sängen igår
Den andre säger -Jag tror att min fru bedrar mig med en rörmockare för jag hittade en rörtång under sängen
Den tredje säger - Jag tror min fru bedrar mig med en häst för jag hittade en jocky under sängen igår
Alba
Sitter här och tokskrattar - det här blir nog ett bra år som börjar med så många skratt rotfl.gif rotfl.gif
Bettis
rotfl.gif
Aqvakul
CITAT (Biggan_ @ 01-01-2010, 19:46) *
....en till!

En kvinna kommer in i klubbhuset efter en genomförd golfrunda och verkar vara helt ur humör. En gentleman i klubbhuset vill vara artig och frågar hur det gått.

-Uruselt, svarar kvinnan, men det beror nog på att jag blev getingstucken mellan första och andra hålet.

-Aj faan, svarar mannen, där som det är så jävla svårt att få plåstret att fästa också!

rotfl.gif rotfl.gif
Alba
Ett äldre par gör sej i ordning för att gå till sängs.
Frun ställer sej naken framför spegeln
- Älskling, säger hon, jag ser en gammal kvinna i spegeln.
Ansiktet är rynkigt, brösten hänger , rumpan säckar en kilometer.
Jag har feta ben och sladdriga armar
Hon vänder sej till sin man och säger
- Säg nåt positivt, så mår jag bättre
Han tänker en stund och så säger han
- Det är i alla fall inget fel på din syn
Aqvakul
CITAT (Alba @ 01-01-2010, 21:05) *
Ett äldre par gör sej i ordning för att gå till sängs.
Frun ställer sej naken framför spegeln
- Älskling, säger hon, jag ser en gammal kvinna i spegeln.
Ansiktet är rynkigt, brösten hänger , rumpan säckar en kilometer.
Jag har feta ben och sladdriga armar
Hon vänder sej till sin man och säger
- Säg nåt positivt, så mår jag bättre
Han tänker en stund och så säger han
- Det är i alla fall inget fel på din syn


Den var inte snäll.... thumbdown.gif
Alba
CITAT (Aqvakul @ 01-01-2010, 21:08) *
Den var inte snäll.... thumbdown.gif


ohmy.gif
Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 01-01-2010, 19:46) *
....en till!

En kvinna kommer in i klubbhuset efter en genomförd golfrunda och verkar vara helt ur humör. En gentleman i klubbhuset vill vara artig och frågar hur det gått.

-Uruselt, svarar kvinnan, men det beror nog på att jag blev getingstucken mellan första och andra hålet.

-Aj faan, svarar mannen, där som det är så jävla svårt att få plåstret att fästa också!

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Aqvakul
CITAT (Alba @ 01-01-2010, 21:23) *
ohmy.gif


tyckte bara att hennes gubbe var väldigt otrevlig...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon