Eva i Höga
Visst har jag en fin utsikt på jobbet? Öppna fält och kyrkan mitt i byn.

Vet inte om jag får in bilden men gör ett försök. sweatingbullets.gif
[attachment=46261:P1121335.JPG]
LasseB
Ha du/ni skulle inte vilja se min utsikt, sitter UNDER Essingeleden så jag är glad att jag sitter med ryggen mot fönsterraden
Meriona
Jag ser en björk och en nyöppnad veterinärstation. Evas utsikt är garanterat vackrare!
stennie
Och jag sitter på vinden med endast takfönster! rtfm.gif
Bee
Jag ser en vägg som är av korrugerad plåt, grannfastigheten. Om jag böje rmig lite fram kan jag se en skymt av himmelen!

Ack den som hade Evas vackra utsikt. Har ni löneavdrag för natur(a)förmån biggrin.gif
Eva i Höga
CITAT (Bee @ 15-01-2010, 14:45) *
Ack den som hade Evas vackra utsikt. Har ni löneavdrag för natur(a)förmån biggrin.gif


Nej, det har vi inte a0a.gif Men det är värt mycket att ha det fint på jobbet!
mojan
Ser huset mitt emot.
Har jag tråkigt kan jag alltid kolla när de vädrar sängkläder eller putsar fönster. sad.gif
Monarda
I slutet på maj har jag den här utsikten från mitt jobbfönster.

[attachment=46268:P5230163a.jpg]
Meriona
CITAT (Monarda @ 15-01-2010, 18:02) *
I slutet på maj har jag den här utsikten från mitt jobbfönster.

[attachment=46268:P5230163a.jpg]


ÅÅÅÅH det gjorde inte heller ont för ögonen, Monarda! smiley_small_hug.gif
Blomstertanten
Utsikt från ett av alla fönster på mitt gamla jobb

[attachment=46293:Nikolaik..._siluett.jpg]
Motti
Jag har ju Yrke Hemmafru så min arbetsplats kannske inte räknas confused.gif men jag har sjön utanför och den förändras hela tiden,just nu är det en 25 cm is på den men som sakt den ändrar utsende hela tiden beroende på ljuset vinden solen dimman osv.Bättre utsikt kan man inte ha rolleyes.gif
Wilmer
Fönster confused.gif Kallas inte bunkern för inte giggle.gif

Å, va läckra utsikter ni har, vi har GötaÄlv utsikt från lunchrummet, det väger upp lite att inga fönster finns annars.
Motti
Fast man har ju alltid himmlen ovanför eller hur rolleyes.gif
skogstroll
jag ser bara en trist brun jäkla bakgata med tråkiga fönster med tråkiga lägenheter med tråkiga lägenhetsinnehavare... får böja nacken ur led om jag ska se himlen mad.gif nåja snart ska vi flytta smile.gif
Piccante
Tittar jag ut åt höger ser jag en tegelvägg, kollar jag rakt fram ser jag en tegelvägg som är lite längre bort och kollar jag åt vänster så ser jag en husgavel. Jag har med andra ord fönstret mot en innergård och är längst in i ena hörnet. Sen är mitt skrivbord vänt bort från fönstret så mest ser jag en dörr. tongue.gif
skogstroll
CITAT (Markus_H @ 20-01-2010, 14:26) *
Tittar jag ut åt höger ser jag en tegelvägg, kollar jag rakt fram ser jag en tegelvägg som är lite längre bort och kollar jag åt vänster så ser jag en husgavel. Jag har med andra ord fönstret mot en innergård och är längst in i ena hörnet. Sen är mitt skrivbord vänt bort från fönstret så mest ser jag en dörr. tongue.gif


låter skoj giggle.gif
Eva i Höga
CITAT (Motti @ 17-01-2010, 00:16) *
Jag har ju Yrke Hemmafru så min arbetsplats kannske inte räknas confused.gif men jag har sjön utanför och den förändras hela tiden,just nu är det en 25 cm is på den men som sakt den ändrar utsende hela tiden beroende på ljuset vinden solen dimman osv.Bättre utsikt kan man inte ha rolleyes.gif



Hemmafru räknas definitivt, lika gott som nåt annat!! tummenupp.gif Härlig utsikt du måste ha med sjön utanför. Ser man vatten är det ständigt föränderligt, jag önskar vi hade vattnet lite närmare, men är lycklig för den utsikt jag har.
Orkidétjuven
Jag har inga fönster för jag jobbar ute. tongue.gif
aanderss
har inga fönster på jobb
sobbe
Så här såg det utanför mitt jobb fönster i dag på förmiddagen.
Anma
CITAT (aanderss @ 20-01-2010, 19:34) *
har inga fönster på jobb

Men du har en ganska omväxlande utsikt va?
Olle A
Här är ett par bilder som jag tog från kontoret idag. Det är inte ofta sundet är helt tillfruset.

[attachment=46825:Vinter1.jpg]
[attachment=46826:Vinter3.jpg]

Olle
Eva i Höga
Du har ju en härlig utsikt Olle! Det är härligt med vatten, det är så föränderligt. Ser att det faktiskt är en hel del båtar som ligger i "vattnet" nu, hoppas det går bra med dem.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon