Full version: Upplyst
cissi i onsala
Vår uppfart är hemskt mörk så här års, detta trotts att vi har en gatlykta nära och en lampa på nocken till huset. Detta blev lösningen som lyser upp och välkomnar, men ändå är inte hela huset fullt. På bilden syns det inte så tydligt men till vänster är ett träd med en sling i, den syns fint både från gatan, vardagsrummet och flera av grannarna.

Vi hade inget bra träd att sätta den i så vi fick låna grannens, han har träd men långt till kontakten, vi kan få strömmen från andra sidan garaget. Fiffigt och bättre för alla.
Min bild i AoT inspirationsalbum

Ps för er som inte är inne så ofta på AoT så finns där nu ett inspirationsalbum bland trädgårdslistorna. Ni får gärna lämna bidra om ni vill!!!!!!!
AoT hemsida
Wargen
I år har jag fuskat lite och gjort en lysgran av en upp-o-nervänd spalje på vedbodsväggen. När man åker förbi på vägen (100 meter bort) på kvällen så ser det ut som världens mest "perfekta" gran... biggrin.gif Annars har jag två fina julgranar som växer på tomten, men de är för höga för min trappstege, därav fusket.... rolleyes.gif Ska kolla in AoTsidan nu....
Betty
CITAT (Wargen @ 13-12-2003, 11:47)
I år har jag fuskat lite och gjort en lysgran av en upp-o-nervänd spalje på vedbodsväggen. När man åker förbi på vägen (100 meter bort) på kvällen så ser det ut som världens mest "perfekta" gran... biggrin.gif

Vilken strålande idé! - Den knycker jag! wink.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon