Helen i Skåne
Hej alla!
Jag har fått en hälsning från Anns familj. Hon är hemma nu och de tar en dag i taget och hoppas att närheten till skogen och trädgården ska kännas bra för Ann. Anns man hälsar och tackar för alla hälsningar!
Ann-Christin Lindberg zon II
Oändligt varma hälsningar till Ann och hennes familj, med en förhoppning om att de ska få en fin helg med närhet och sköna stunder trots det jobbiga! Vi ska alla sända positiva tankar och böner för Anns tillfrisknande.
Fialotta
Åhh..va skönt att höra ett livstecken från
hennes familj...hoppas inneligt att hon får en fin jul och
en lugn tillvaro...så kanske hon är tillbaks här snart igen!
Massor av julhälsningar wub.gif wub.gif
Gunvor Nilsson
Härligt att höra att Ann fick komma hem till jul! (Nu fick jag vatten i ögonen) smile.gif
yla
jag hoppas o skickar goa tankar
Ina
Håller tummarna för att Ann skall bli så bra det går! Jag tänker mycket på henne! smile.gif
*Felix matte*
Önskar Ann en fridfull helg med familjen
Ber för henne att hon åter måtte få vara
bland sina blommor och träd.
Eva i Skåne
Så härligt att höra att hon fått komma hem igen.

-Helen -
Hur väl känner du till Ann? Namn, adress och så?
Jag har en liten fundering. När Ann skrev här på forumet tyckte jag ofta att det lät som hon inte hade så många vänner, kände sig utanför i samhället hon bodde osv. Om hon är någorlunda klar i huvudet efter stroken så skulle hon säkert bli glad för en julhälsning från vännerna på forumet. Jag lägger gärna en tjuga till en insamling, men det är ju inte många dagar att ge på. Är det någon som kan åta sig att ordna en julblomma åt henne? Det är ju dyrt att blommografera, men vi är ju några stycken som "känner" henne.
Ina
Jag hakar på direkt! Ann är väl värd en uppmuntran och ett konkret bevis på vår uppskattning, nu när hon inte kan vara med oss i "cyberträdgården". Om Helen (eller någon annan) har möjlighet att ta sig an detta, säg bara till så kommer mitt bidrag med omedelbar verkan!
Gunvor Nilsson
Här är en till som vill vara med om någon vill hålla i blommograferandet!
Helen i Skåne
Hej alla!
Jag ska höra med Jan Erik, Anns man angående adress. Vi har inte träffats i "verkligheten" men det skulle kännas väldigt bra att skicka något till henne! Bra tänkt Eva! rolleyes.gif

Alla som vill vara med kan skicka mig ett personligt meddelande så returnerar jag min adress, så kan alla skicka mig en tjuga i ett kuvert. Jag kan fixa blomma och betala.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon