Full version: Lite YouTube
Gossen Ruda
Fick efter att ha upplevt den mysiga stämningen i tråden Varning för porr fick jag en ingivelse att leta efter ett inslag från Estrad på YouTube, och visst fanns det där. Tänk vad det är trevligt med sällskapsspel som Skattkammarön. Och vem fan är Nisse Hult? Här är det Vet inte om det tipsat här tidigare men det tål att upprepas. laugh.gif
Red Top
rotfl.gif
Biggan_
Den är helt underbar....och mitt i prick! biggrin.gif
Aqvakul
Sketchernas sketch! wub.gif
Alba
rotfl.gif den glömmer man aldrig.
Gossen Ruda
Jag fattar inte hur dom kan hålla sig allvarliga när publiken gapskarattar. Det är riktiga skådisar. Om nån undrar vem Nisse Hult är så fanns det åtminstone en som jobbade som växelreparatör på Telia i Tranåstrakten. När han ringde in till analysen och jag svarade och han sa: Hej, det är Nisse Hult, fick man bita sig i tungan för att inte komma med nån olämplig kommentar. Fast han var nog van.
Grå
Med lite självironi så känner jag igen mig i den tjocka gubben. Orvar, det är jag det smile.gif

Skrattande publik, ja det är skillnad mot dagens plåtiga skrattburkar.
Aqvakul
CITAT (Gossen Ruda @ 16-02-2010, 18:55) *
Om nån undrar vem Nisse Hult är så fanns det åtminstone en som jobbade som växelreparatör på Telia i Tranåstrakten. När han ringde in till analysen och jag svarade och han sa: Hej, det är Nisse Hult, fick man bita sig i tungan för att inte komma med nån olämplig kommentar. Fast han var nog van.


Nils Hult, svensk fotbollsspelare, målvakt. Hult var målvakt i Malmö FF och blev svensk mästare 1965, 1967, 1970 och 1971. Han spelade även i landslaget.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon