Full version: Jag har vågat
Samsara
Jag har tänkt länge på att testa ha ett forum ihop med min hemsida. Men nu har jag gjort ett eget forum som handlar om djur, något som min hemsida absolut inte handlar om. Det kommer bli spännande se hur detta kommer att fungera, det är ju kul med nya utmaningar smile.gif
Ni som vill ta en titt på forumet, Diskutera Djur

Det är inte riktigt klart än, men har ni fler tips på kategorier eller saknar något djur får ni gärna tipsa mig om det smile.gif
Myosotis
fear.gif Inga fåglar?!!
Grå
Grattis och lycka till! smile.gif
Presenten från mig blir att jag inte blir medlem, det är lugnast så. Men jag hoppas att det går bra för dig och att ni får roligt på ert nya forum!
ängsvädd
Vad kul biggrin.gif

Tyvärr kommer jag nog inte ha möjlighet att vara så aktiv. Jag kikade lite snabbt och såg att du inte har sällskapsfåglar med - jag är en undulatfreak smile.gif

Ska man vara petig så är grodor inga reptiler - de är groddjur.

Lycka till med ditt forum biggrin.gif
Samsara
CITAT (ängsvädd @ 23-02-2010, 19:36) *
Vad kul biggrin.gif

Tyvärr kommer jag nog inte ha möjlighet att vara så aktiv. Jag kikade lite snabbt och såg att du inte har sällskapsfåglar med - jag är en undulatfreak smile.gif

Ska man vara petig så är grodor inga reptiler - de är groddjur.

Lycka till med ditt forum biggrin.gif


Fåglarna kommer flygandes in där efter detta inlägg tongue.gif
Grodor var jag tveksam om dem var reptiler men det ska ändras, klart dem inte är reptiler tongue.gif
Olle A
Inga fiskar heller??? ohmy.gif

Olle
Samsara
Fiskar ska läggas in smile.gif
Meriona
Gerbiler då? Fast jag skulle kanske bli ensam där.... unsure.gif
Samsara
CITAT (Meriona @ 23-02-2010, 20:48) *
Gerbiler då? Fast jag skulle kanske bli ensam där.... unsure.gif


Jag känner en med gerbiler tongue.gif
netaave
Kaniner finns ju inte
Inga från Närke
CITAT (Samsara @ 23-02-2010, 19:31) *
Ni som vill ta en titt på forumet, Diskutera Djur

Det är inte riktigt klart än, men har ni fler tips på kategorier eller saknar något djur får ni gärna tipsa mig om det smile.gif


Ett tips att ha kategorierna i alfabetisk ordning skulle det kunna göras?
ängsvädd
CITAT (Inga från Närke @ 24-02-2010, 11:09) *
Ett tips att ha kategorierna i alfabetisk ordning skulle det kunna göras?

Jag tycker det är bättre att dela in dem i grupper som samsara gjort.
xlxl67
Jättekul initiativ! Ska försöka gå med:)
Samsara
CITAT (ängsvädd @ 24-02-2010, 12:04) *
Jag tycker det är bättre att dela in dem i grupper som samsara gjort.


Jag tycker kategorierna är i alfabetisk ordning och forumen i det är också i alfabetisk ordning smile.gif
Berith
Får bara upp en sida där det står

"Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/data/domains/forum24.se/public_html/config/multiforums.config.inc.php on line 10
Unable to connect to database on '192.168.0.200' with user 'admin_forum24_se'
Please check your settings in multiforums.config.inc.php!"

unsure.gif
Samsara
Jag upptäckte detta med, har för mig att dom skulle göra något med servern idag. Kan ha med det att göra :S
bushman
Är ingen djurman, men önskar all lycka. kan nog gå segt i början, så hoppas du har bra tålamod och ork. tummenupp.gif
Gudrun i Göteborg
Kul initiativ tummenupp.gif

Rubriken "Sällskapsfåglar" har jag inte hört/läst tidigare. Jag antar att hönor o tuppar ingår i den kategorin - tänker på Myo rolleyes.gif
Myosotis
CITAT (Gudrun i Göteborg @ 24-02-2010, 17:02) *
Rubriken "Sällskapsfåglar" har jag inte hört/läst tidigare. Jag antar att hönor o tuppar ingår i den kategorin - tänker på Myo rolleyes.gif

Ja hos mig är de ju det... wub.gif
Olle A
Kanske en kategori för "allmänt djursnack"? Om man vill berätta roliga episoder med flera djurslag inblandade. Ofta har olika "djurfolk" en hel del att lära av varandra, säkert kan t ex någon som för första gången ska ordna en kaninutställning få tips även av t ex en fågelutställare.

Olle
Samsara
CITAT (Olle A @ 25-02-2010, 15:04) *
Kanske en kategori för "allmänt djursnack"? Om man vill berätta roliga episoder med flera djurslag inblandade. Ofta har olika "djurfolk" en hel del att lära av varandra, säkert kan t ex någon som för första gången ska ordna en kaninutställning få tips även av t ex en fågelutställare.

Olle


Det låter som en bra idé


Klart höns och tuppar får tillhöra sällskapsfåglar smile.gif
Meriona
Jag har registrerat mig.... wub.gif
jag var nummer 2.... yahoo.gif
Samsara
Jag var nr. 1 smile.gif tongue.gif
Meriona
Jag förstod nog det..... tummenupp.gif Tänk vad mycket gerbil du får diskutera om det bara blir du och jag.... devil.gif
ängsvädd
Och jag blev nummer 3 biggrin.gif
Samsara
CITAT (Meriona @ 25-02-2010, 22:27) *
Jag förstod nog det..... tummenupp.gif Tänk vad mycket gerbil du får diskutera om det bara blir du och jag.... devil.gif


Jag tycker gerbiler är söta smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon