Full version: Annonssida
Samsara
Jag säljer en hel hög med böcker och det har inte gått så bra på blocket (en bok på totalt 2 månader) finns det några andra annonssidor som är bra eller till och med en annonssida bara för böcker?
Någon som vet?
mamamaggan
Tyvärr vet jag inte någon annan sida men vet att det brukar vara oerhört trögt att sälja böcker var man än försöker.
Ralf
www.bokborsen.se
men det är segt där oxå!
Huggorm
www.tradera.se finns ju alltid och dom hr ruskigt många besökare. Men som sagt är det inte lätt att sälja böcker
pejori
Här köper och säljer jag mycket böcker. tummenupp.gif
http://www.bokborsen.se/
Samsara
Ja bättre att det är trögt än att inte få något sålt tongue.gif , men roligt att testa nya sidor. Tradera ligger dem redan uppe på smile.gif men bokborsen.se ska jag testa genast...
Klura
Böcker, särskilt pocket (deckare) säljer som smör på bakluckeloppisarna jag varit på.
Samsara
CITAT (Klura @ 07-03-2010, 17:50) *
Böcker, särskilt pocket (deckare) säljer som smör på bakluckeloppisarna jag varit på.

Hehe, kan tänka mig det...Jag brukar köpa upp en hel hög med böcker och läser igenom dem och vissa sparar jag och andra säljer jag....bakluckeloppisar får jag vänta med tills jag skaffar körkort och bil tongue.gif
pejori
Böcker är hårdvaluta här med.
Numera är det nästan bara pocket jag köper.
Nya böcker är så dyrt om man ska läsa fem-sex i veckan.
Försöker hitta på loppis och "byta bokpåse" med vänner.

Det konstiga är, att alla vill ha och alla vill sälja.
Men kanske priset är för högt på beg. böcker. crying.gif
Samsara
Jag har satt 20 kr på mina böcker som jag säljer, man vill inte sätta för högt eller för lågt pris. Men samtidigt så ska dem gå att sälja det är det som är det svåra. Beg. böcker hade jag aldrig satt för högt eftersom jag tänker som kunden, man vet ju inte hur boken ser ut innan man har köpt den.
Klura
Nackdelen är att portot kan bli rätt dyrt.
Har iofs blivit bättre nu när man kan skicka med Schenker och DHL som är billigare.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon